15 Mart 2009 Pazar

BİR ZAMANLAR SOBELENMİŞTİM GALİBA


Bir zamanlar sobelenmiştim galiba. Ayıp olmasın mızıkçılık yapmıyayım çıkayım meydana. Yeni resmimiz yoktu eşimle. Galiba uzun sürede olmayacak makina çoğunlukla benim elimde çünkü. Artık olunca koyarım.
Yukarıdaki resim karışık hayatımdan kesitler taşıyor. Geçmişte kaldığından o günler biraz bulanık olmuş:)Neler var bu albümde.
Küçüktüm, iyi kötü, acı tatlı büyüdüm. Minik halim var. Çocukluğum çok dolu doluydu. Abim ve kuzenimle çok komik bir hikayesi olan bir fotomuz da var. Çok güzel bir okulda okudum ve eşimle daha ilk zamanlarda tanıştım. Mezuniyet fotolarım var. Yıllar yıllar sonra evlendim. Düğünümde fotoğrafçılık yaparken olan bir fotom bile var yukarıda sol altta . Yıllarca 2008 de bebeğim olacak derken Bir Kuzey Tan'ımız oldu.
İşte çıktım meydane, sobelediler beni ama bende oyun yeni başlıyor. Bu masallımızın daha jenerik müziği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder