11 Şubat 2010 Perşembe

BEBEĞİM İÇİN ALDIKLARIM.

Bebeğim için iyi ki aldım dediklerim. Aslında çok pişman olan bir insan değilimdir. Zaten zor karar veririm öz karar veririm. İstersemde alırım. Aldığım ve iyiki almışım dediklerimin ilk aklıma gelenleri. Yeni annelerin işine yaraya bilir.

Tulumlar: Mark&Spencer tulumlar. Bence en güzelleriydi. İnce kalın hepsi çok güzeldi. Tavsiye ederim. Zevkle giydirdim.
Karyola&Dolap:Uzun bir süre bakınıp bulamayınca bebeğim yataksız kalacak endişesi aldı beni. MotherCare sağ olsun. Süperdi karyola ve dolabımız. Hemde çok uygun fiyata Kozyatağı DEMSA dan aldım.Gördüğüm an aradığım bu demiştim.


Banyo:Daha hamileyken Mothercare internet sitesinde görmüştüm AquaPOD u. Ama yoktu. Sonra birgün başka birşey için dolaşırken gördüm. Eşimle göz göze geldik ve hemen aldık. 6. aydan itibaren yaşına kadar oturma kısmıyla kullandık. şimdi sadece kaymaz sıcaklık göstergeli ped kısmını kullanıyoruz.
Oyuncaklar: Playscool ikili eksersiz. Süper süper ve süper. Tavsiye ederim bebeğiniz 2 aylıksa alın oynasın. Eski yazılarıma bakın nasıl eğlenmişiz.



Mama sandalyesi: Chicco poly. Hediye olarak gelmişti ama çok işime yaradı. Bebeğim nerede duracak hep koltuk tepesinde mi yatacak. Oturtup (hatta yatmaya yakın pozisyonda) bizimle evde geziniyordu.Şimdi o sandalyesini gezdiriyor.


Koltuk: Odasına koltuk almalıydık. Baktım seçtim. IKEA EKTORP MUREN . Ayaklarınızı uzatıp 3 kademede yatırabiliyorsunuz. 3. son kademeye ulaşamıyorum ama (benim kilom bile yetmiyorsa). Bebek emzirmek için süper bir koltuk.


Sterilizatör: Aslında Kuzey Tan pek biberon emmedi ama Mikrodalgada starilazisyon yapabileceğiniz bu AVENT Starilizatöre bayılmıştım.Arkadaşlarım da hediye getirmiş. Çok pratik çok kullanışlı. Hızla steril ettiği için çok kullanışlı. Bebeklerin beklemeye sabrı yok.


Soğuk Buhar: Kaloriferli evdeyseniz sizin bile ihtiyacınız olacaktır. Petek üstü suluk, havlu nun bir işe yaramadığını o gelince anlayacaksınız. Ben keşke hamileyken alsaydım dedim.Chicco İyonlu Soğuk buhar ı çok sevdim. Sadece tek kusuru büyük olması. Küçük olsa ama o zamanda daha sık suyunu değiştirmek zorunda kalırdım.

Ayarlı (Dımmerli) düğme: Ay bu da yazılır mı demeyin Kuzey Tan odasınının tavan lambasını hemen ayarlı yaptık. Masa tipi abajurlarda açma düğmesi paniği yaşamamak.(ağladığında panik ile odaya koşunca) yok fişi takılı değil durumu, düğme nerdepaniği olmasın diye  tavan lambamızı ayarlı yaptık. Çok kısıkta tutuyoruz uyurken. Gerektiğinde azıcık açıyoruz. Tavsiye ederim.


Oto koltuğu: Bu konu üzerinede babamız çok çalıştı. İlk oto koltuğumuzu hiç sevmemişti Kuzey Tan. Küçük gelince hemen değiştirelim dedik ama ne zormuş seçim, babamız çok çalıştı.  araştırdık. Kimi şu ödül bu ödül diyen markaların orijinal yerinden araştırdık yok öyle bir ödülü.Sonunda 2 marka arasında kaldık gittik denedik. Rengini (arabaya uyumlu) ve özellikleri beğendiğimiz Isofixli MaxiCosi oto koltuğumuzu aldık. Oğlum birden durgunlaştı. Kesinlikle Isofixli ve yüksek otokoltuğu alın.

Daha sonra almasam da olurmuşlarıda yazarım.

1 yorum:

  1. gerçekten verdiğin bilgiler bizim
    gibi anne adyları için güzel oldu
    gerçi ben daha kızmı erkekmi bilmediğim için sadece beyaz renkli badiler filan alabiliyorum ama bu bilgilerin ilerisi için iyi oldu
    teş.....

    YanıtlaSil