10 Şubat 2010 Çarşamba

YARAMAZ ÇOCUK BULUNDU, 15 AYLIK


Resimde görmüş olduğunuz Kuzey Tan bey yaramaz mı yaramaz, tatlı mı tatlı bir 15 aylık adam.

Neden bunu diyorum. YAptıklarını okuyunda anlayın arkadaşlar.

Dün akşam anladıkki büyük sandalyeye de tırmanıyor. Hatta sandalyeyi alıp tırmanmak istediği yere taşıyor istediğini alabiliyor. Sürahi, bardak, abajur, telefon, heykeller, çiçekler, resimler çerceveleri artık dokunulmazlıklarını yitirdi. Sandalyelerle öyle bir düzen yaptıkki artık yemekleri yerde yiyeceğiz heralde:)

Bugün pizza yiyelim dedik. Beyfendi masaya tırmandı vermediğimiz pizzayı inceledi ve bir ara koca dilimi eline almış ısırmaya çalışıyor. Görende 10 yıllık pizza yiyen adam sanar. Sonradan da iki eliyle bardağa yapışıp suyunu içip bizimle sofra muhabbeti yaptı.

Her gece bana "iiiii eeee" deyip el sallıyor sonra koşarak yatak odası kapısında beni bekliyor. Bunun anlamı "süüüttt ve uyku" vakti demek. Geçen gece dedi dedi anlamamazlıktan geldim (saat daha 19:30 du)dolandı gitti geldi bekledi. Tekrar yaptı. "Babaya öpücük ver gidelim" dedim. Babaya döndü elini ağzına götürüp öptü ve elini babasına gösterdi. Bana döndü tekrar " iiiiii" dedi el salladı. yavruumm seni şartlarla, koşullarla büyütmek istemiyorum ama çok tatlısın.

Evin koltukları sayedende 15 ayda 15 yıllık oldu. Bugün minder üstünde mindere sörf tahtası mualemesi yapıyordun. Üstüne çıkıyordun (kalın kocaman yastıklar) ayakta durup denge kurmaya çalışıyor gibi yapıp kendini yere atıyordun. Ne yaptığını anlasam. Bunları büyüyüncede yapacak mısın??????

Yürümeye başladığından beri bisiklette biniyorsun. Düzgün binmiyorsun. Selesine çıkıp değişik akrobesi hareketleri yapıyorsun. En son selede ayakta durmak kolay geliyor ya direksiyon üstüne oturuyorsun sonrasında orada ayağa dikiliyorsun. Bu hareketinde beni korkutuyor. Ben seni sirke vereceğim.

Şuanda da "iii" deyip tişörtümü açmaya çalışıyor. "iiii" nin dozu ve el sallama dozu arttı ben gidiyorum. Anlatacaklar çoookkkkk.

Oğlum; bunları 10 yıl sonra, 20 yıl sonra, 40 yıl sonra okuduğunda bakalım neler düşüneceksin. Anne bak ben küçüklükten beri macera adamıymışım diyeceksin. çok meraktayım

3 yorum:

  1. Buyudukce daha bir tatlı oluyorlar ben bu yaramazi haftasonu gireceğim inşallah ? Bizemi geleceksiniz biyreremi gideceğiz ? İs kosturmacad an hafta ortası oldu konuşamadık yine haftasonu için

    YanıtlaSil
  2. Bloguma son dereceiçten ve nezaketle bıraktığın yoruma cevabımı imla işaretlerinin gazabı yüzünden yanlış anladın ve ben çooook üzüldüm.Rica etsem blogumu tekrarziyaret edermisin, ben canı gönülden söylüyorum hiiiç anlaşıldığı niyetle yazmamıştım, valla gece gece nasılüzüldüm anlatamam...
    Özden

    YanıtlaSil
  3. Özden ziyaret ettim tabiki. Bende tekrar yazdığını okuyunca anladım.

    Galiba son zamanlarda ben de çok alıngan olduğumdan, olumsuz olaylar yaşadığımdan yanlış anlamışım.

    Üzülme üzülme oğullarımıza imla işaretlerini anlatırken bu cümleyi örnek veririz:)))

    YanıtlaSil