25 Nisan 2012 Çarşamba

OĞLUMA MEKTUP


Sevgili oğlum senin çılgın annen ve annenin içindeki minik anlık annecikler sana mektup yazdı. OKU

Sevgili Oğlum;


Hayat güzel koş oyna eğlen. Sev, sevil, sevgiyi sen yarat.


Boş Annen


Sevgili oğlum;


Kalpler kazanacaksın , kalpler kıracaksın ama unutma kalpler tamir edilemez. Edildiğini sansanda eskisi gibi olmaz. Eskisi gibi titremez. Her an tuzla buz olabilir. Bunu kalbi kırmadan önce bilmelisin.

Dramatik Annen



Sevgili oğlum;

Arada beynini değil ruhunu dinleyeceksin. Sarılmak isteyince sarılacaksın O na bile.

Yumuşak annen


Sevgili Oğlum;

Bir ölüme çare yok. Sevdiğini söylemek için Ölmesini bekleme bir gün güneş doğunca git söyle.

Üzgün annen


Sevgili Oğlum;

.....................................................

Kızgın annen



Sevgili Oğlum;

Seni koşulsuz seviyorum. Beni sevmen değil önemli olan, bana kızsanda, nasıl biri olsan da seni seveceğim. Ben beni bile sevmem böyle. Seni seviyorum


Sadece Annen

6 yorum:

  1. :) Benim icim isindi okurken; Kuzey de tatli ruyalara dalmis gibi gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel, çünkü anneliğin her hali çok güzel...yinede seçmem gerekirse üzgün annen ve sadece annen harika bir anlatım olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Otur şimdi bunlara ağlama hele son Sadece Annen varya işte asıl o ne vurdu beni sadece yalnızca koşulsuzca yalın sadece annen

    YanıtlaSil
  4. ne güzel anlatmışsınız. çok duygulandırıcı.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir yazı:) duygulandım...

    YanıtlaSil
  6. Kuzey ileride bunları okuyunca eminim gülümseyecek... İyi ki böyle bir annem var diyecek :)

    YanıtlaSil