2 Kasım 2023 Perşembe

YILLAR GEÇTİ

 Şu an Kadıköy de bir kitap kafe de seni bekliyorum. 5 yıldır devam ettiğin gitar için sen derste ben kitapçının kafesinde önümde laptop yanımda kahve , spotify de Andrea Varizo "Autumn Intro "

Biraz rapor yazayım diye geldim ama nedense gözlüklerimi unuttuğumu çantamı açınca fark ettim. 

Ben yaşlanmışım oğlum, seninle koşarak Kadıköy Bahariye Süreyya Paşa operaya doğru koşmak, nefese nefese ben; gözlüklerini unutunca mutsuz olan ve suan bu yazıyı yazarken okuyamayan ben-imla ve karakter hataları gözlüksüz bir 47 yaş kadının görmediğinden kaynaklıdır.-

Yaşlandım ben ; seninle yukarı yürürken metrodan çıkıp yağmurda benim beyaz dünya şemsiyenin altına sığındık ama sen o kadar büyüdün ki senin boyuna yetişince ben ıslandım, ben ıslanmayayım deyince sen sığmadın. Sen hızla yürürken ben sana yetişmek için nefes nefese kaldım. 

Yaşlandım ben; yere eğilirken bazen hani o teyze dediğimiz kadınlar gibi eğiliyorum "ah uhh"  Geçen haftalarda İzmir de teyzeler  sabah ağrısız kalktığıma şaşırdılar . Demek ilerde sabah uyanınca ağrılarımda olacak. Masaj yaparsın artık, kendine masaj yaptırırdın ya bana.... 

Neden mi yazdım; Hatırlaman için yazdım . Metroda o güzel bakışın ; yağmurda ıslanmamız, Penguen (sen Panda desende) kitap evinde seni beklemem , rafta kitap seçip kitap bulmaca oynamamız hatıra kalsın dün gibi olsun sana .....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder