24 Mayıs 2009 Pazar

TOPRAK BEBEK (5 günlük) KUZEY TAN (7 aylık)

Bu hafta sonu Toprak bebeği ziyarete gittik. Kuzey Tan dayıları ile çoşmuş bir şekilde oynuyordu. Beni sadece acıkınca arıyordu hatta babasının elinde kaşık varsa beni bile görmüyordu. (babası ile aralarından su sızmıyor. Göz göze konuşuyorlar)

Cumartesi sabah doktor kontrolüüz vardı. Evimize yakın olan hastaneye sabah yürüyüşü yaparak gittik. Yeni doktorumuz aşılarında Rota nın bir doz daha yapılmasını istedi. Güzelce kontrol etti oğluşumu. Oğluşumda tüm şovunu sergiledi. Şınav çekiyor dedik. Hemen oğlum şınav pozisyonu aldı ve gösterdi. Sağı solu tekmeledi. Ama aşı olurken (pnömokok III) ağlamayan oğlum bu sefer ağladı. (doktordan değil bence çünkü son 1-2 haftadır oğlum zırlak oldu.)

Hemen ardından KUZEN Tan kimliği ile Toprak Kuzene gitti. Toprak bebeğide çok inceledi. Oğlumun asıl keyfi herkesin ilgi odağı olmak. Oğlum iki agucuka satıyor gülüşünü. Sonrada kucaklarda yorgunluktan uyuya kalıyor. (Uyku düzenini bozmadı, sadece gece geç yattı). Akşam yabancı bir evde korkmasın diye babası ile aramıza alıp yattık. Sabah kahkalarla uyandık. Elleri ile bir babasının yüzüne vuruyor bir bana vuruyordu. Aman aman açıkmış oğlum.

Toprak beyi görünce: Zamanın ne kadar hızlı geçtiğini. Zor günlerin çabuk unutulduğunu. Güzel günlerin dudaklarda tebessüme hapsolduğunu. Tüm bebeklerin güzel olduğunu. Annemin aramızda 16 ay olan abimle beni nasıl büyüttüğünü. (Umarım ben doğunca benim yüzümden onu ihmal etmemişlerdir.).Zamanın hızla geçmesine üzüldüğüm gibi, dahada hızlı geçip Toprak ile Kuzey Tan nın beraber koşturacağı zamanları düşündüm.

Çok yorucuydu bu haftasonu, hemde çokkk.


Kuzenimin kucağında uyuyor.

Beşiktaş şampiyon olmaz mı, iki fanatik katıldı aralarına.

Toprak çok mutlu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder