11 Mayıs 2009 Pazartesi

Yürümeyi Bilmiyoruz ama Uçmayı Öğrendik


Mavi fonda uçmak buna derler.



Şuan Kuzey Tan uyumak için direniyor. Normalde 20.00 de uyuyan oğlum saat 21:00 olmuş "ııhhh ıhhhh" diye uyumuyor. Ben uyutmayacağım :( ya babası ya babannesi uyutsun bu seferde.AA babanın birden acil 1 saatlik telefon görüşme işi çıktı hayallah.
Tüm seslere kulağım kapalı şuan.

"Emzirsen uyur mu?" "hayır verdim uyumadı."

"Emzirsen uyur mu?" "Karnı tok."

"Emzirsen uyur mu?"" emmiyor lambayı seyrediyor"

Evet odasındaki lambaya taktı. onu seyrediyor ama ellemek için bağırıyor.
"Lambayı elletsek uyur mu?" "Amacımız gözleri açık uyutmaksa belki.:?!"

Uyumuş sadece gazı varmış.:))


5 yorum:

  1. Umut Ege de bir lamba delisi. Annemlerde şu şıkırtılı avizelerden vardı, ona tekme atmak en büyük zevkiydi:)

    YanıtlaSil
  2. Bizimki de doğdu doğalı lamba delisi :) Bakacak elleyecek elinde olsa yalayacak :)

    YanıtlaSil
  3. ah ah avizeyi görse ne yapacak bilmiyorum. Hiç görmedi daha.
    Aslında bu çocuklar ışığa hassas. bizimki panjur açıkken değil ama aralıkken aradan süzülen ışığı seyrediyor.

    YanıtlaSil
  4. selam canım.Başladı demek uyumamak için direnmeler.eeee artık o da keşiflere başladı.Bundan sonra ilgisini her şey daha çok çekecek.Kolaylıklar diliyorum sana.Ayrıca anneler günün kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  5. Aslında ilginç ilginç bakıyor. Daha önce bendim en hayran hayran baktığı. üüühhüüü, artık lamba, avize, tablolar, halı hayran hayran baktıkları.
    Bugünde kapıyı seyredip elliyordu.

    YanıtlaSil