20 Ağustos 2009 Perşembe

YÜRÜYECEĞİM YÜRÜYECEĞİM AAA YÜRÜYORUM

OOOOO
YAYINIMIZAAA HOŞŞ GELDİNİZZZZ.
TURKİYENİN ve DÜNYANIN HER NERESİNDEYSENİZ. BENİ DİNLEYİN.



Yavaş yavaş 1-2 adım atıyordum ama anne baba görememişti. Dün gece 3-4 adım attım ses etmediler. Sonradan yine kameralar çıktı ortaya. 1 saat çekim yapıldı ama adımı mı göremediler.

Bu gecede uğraştılar fotograf makinasıyla 1-2 adım çekebildiler.

Kameralar peşimde ve final

KUZEY TAN YÜRÜYORRRRR. (aslında 3-4 adım)




"BU AYAKLARLAMI YURUYECEĞİM"


"BU GÖBEKLE GÖBEK DANSI OLUR MU?"

11 yorum:

  1. Tebrik ederim Kuzey bey:) Darısı yaşıtlarının başına diyorum. Bizimkide 1-2 gündür birkaç saniye desteksiz duruyor ayakta. Kimbilir belkide yakındır yürümesi?

    YanıtlaSil
  2. Oleyyy. Maşallah... Darısı bizim de başımıza:=) Çok da tatlı çııkmışş, süper.

    YanıtlaSil
  3. Maşallah,erken yürüyenler kervanına katıldı Kuzey Tan da desenize:)
    Yaramazlıklar tam gaz bundan sonra:=)))

    YanıtlaSil
  4. maşallah darısı benim Gencer'ime..

    YanıtlaSil
  5. oo masallah kuzey bebege, cok cool olmus cok, o göbege ne demeli..masallah cok tatlisin sen

    YanıtlaSil
  6. maşallah kuzey tancım, yürürken apayrı yakışıklısın. çok öptüm seni.

    YanıtlaSil
  7. Harika bir haber... Üstelik çok da yakışıklı Kuzey Bey :)

    YanıtlaSil
  8. teşekürler arkadaşlarrr.

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler !
    Ah anneciginle babacigin senin pesinde kosarken onlarida kameraya cekecek birileri olsa keske
    Maraton basliyor !! :)

    YanıtlaSil
  10. bayıldım ya bu hiphopcu tarzlı kuzey e..
    tebrikler..

    YanıtlaSil