3 Ekim 2009 Cumartesi

KUZEN TOPRAK

Bayramda dayımın elini öpmeye gitmiştik. Kuzen Toprak ile oynamamı çok istediler ama o daha küçük. Aslında ebat olarak hiçte küçük değil maşallah benim kadar var. Aynı benim gibi de uslu???? bir bebek.Arada anneme yakın durdu. Tamam halan olabilir ama o sütler benim "höööyyytttt".

Bu haftasonu tekrar Kuzen Topraktayız. Biraz elini tuttum. Büyümüş koştum arkamdan gelmedi ama. Sehpaya vurdum o vurmadı. Muz yedim ona vermemi istemediler. Bak Toprak eğer yaramazlık yapmayacaksan bu Kuzenlik işi olmaz



TOPRAK BENİ SEYREDİYOR. BEN FOTO ÇEKEN ANNEME VURUYORUM.
TOPRAK ARKAMDAN GEL HADİ. DURMA ORDA
BAYRAMDA MERAL ANANEMİZDEYİZ. YOK MERAL ABLA ABLA:))))


TOPRAK BAYRAM SABAHI ELİMİZİ ÖPTÜ


AYNI KAREYE ANCAK ALABİLDİLER



1 yorum:

  1. çok şekerler:)
    bu fotoromanlara bayılıyorum,bir ben yapamadım böyle birşey:)

    YanıtlaSil