20 Şubat 2010 Cumartesi

BABANNELER ANNEANNELER YARIŞIYOR....



Kuzey Tan a babannesi bakıyor. Ona hergün çorbalar yemekle hazırlıyor. Gezmelere götürüyor. Pazara götürüyor. Pazarda da oğlum o tezgah senin bu tezgah senin yiyip içiyor muş:)
Bu cuma pazardan dönerken komşu bir annane ile karşılaşmış AAAA annane biizim sessizmi sessiz alt komşu. Başlamış anlatmaya komşu. "oğlunuza sandalyeleri çektiriyorsunuz. Şikayet değil ama çok gürültü yapıyor hiç yürümüyor hep koşma sesi, bla bbla blaa..........."
Aman aman bizim babannede kibardan kibardan, gülerek vermiş yanıtları. Sonunda olay uzayınca susmuş uzatmamış.
Bana anlatınca dellendim önce, sonra dur ne oluyor dedim kendi kendime.

Bugün "desperate housewives" izlerken anladım ne olduğunu. Yok çocukları matematik sınıfında leopardamı zürafadamı tartışması vardı dizide.Yok hangi sınıf ileri düzeyde hangisi alt seviye kavgası.
Komşunun "bizim torun akıllı tabiki o yüzden gürültü yapmıyor" demesi beni çıldırtmıştı bir an.

Bana ne oluyor annemi oluyorum.Ay asla yapmayacağım şeylerimi yapıyorum.

ASLA ÇOCUGUNU BAŞKASI İLE KARŞILAŞTIRMA. O BİR BİREY.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder