24 Mart 2010 Çarşamba

Arkadaşım DENİZ


Hey pazar günü arkadaşım Deniz geldi. Çok sevindim. En son görüşme üzerinden sayamadığım kadar çok geçmişti. 3 e kadar sayabilirim sonrası sonsuz benim için. İkimizde uykudan yeni kalkmış karşılıklı bakıştık. sonra bir oyuncak faslı başladı. ben oyuncakları tanıttım. Baaaakkk bu top. Baaakkk bu araba. oyun oynadık. Deniz in annesi ona yemek yediriyordu. Bende istedim. Çok güzeldi.Eline sağlık Sevil teyze.





Annecik bize devamlı "göz burun kulak" dedi ama biz oralı bile olmadık. Anne oyun zamanı ne  eğitimi. Arkadaş gelmiş.



Oyuncaklarımızı çok güzel paylaştık. Deniz beni gezdirdi ben Denizi gezdirdim. Çok güzeldi.Birazcık babamın Deniz ve benim için hazırladığı kekten yedik. Annelerde yedi.


Camdan kuşları izledik. Deniz bana koltuk üzerinde zıplamayı öğretti.Eğlenceliydi.

Günün sonunda annemin şişe içine koyduğu nohutlar ile gürültü yapıyordum ve küçük bir anlaşmazlık oldu. Deniz de onu istedi ben yaramazlık yaptım vermedim. Güzel bir çekişme yaşadık.
 veee günümüz bitti.
Sonuç: arkadaşlık çok güzel ama tartışma çıkarırsan arkadaşın eve gider. Bu yüzden paylaş.
15 gün sonra tekrar buluşuruz dedik ama bu anneler bir ayarlarsa.

Annenin notu:Deniz ile çok güzel oynadılar ki en sonunda benim gürültü için uydurduğum şişe için tatlı talı kapıştılar. Birbirlerine çok güzel şeyler öğretiyorlar. Bir birlerine sevgi ile bakıyorlar. Yapılacaklara kendileri karar veriyorlar. Çok müdehale edemiyoruz. 2 yaş altında bu oluyormuş problem.

7 yorum:

  1. bayıldım fotolara ve yazına:)keke bayıldık tarifini istiyorum. böreğede bayıldık:) nohutlu şişe kavgası dışında çok güzel oynadılar:)

    YanıtlaSil
  2. O kavga da çok güzeldi. Zararsız bir çekişmeydi.
    kek tarifi babadan alıp size veririz. Bu tarif babaların yapacağı bir tarif:)Sizde de baba yapsın.
    Denizin çok güzel fotoları var. Bir dahaki buluşmaya getireceğim.

    YanıtlaSil
  3. Çocuklar en çok birbirlerinden öğreniyor. Çok tatlılar, çok çok öpüyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. evet biribirlerine hem arkadaş hem öğretmen oluyorlar

    YanıtlaSil
  5. Maşallah çok tatlı :)İtmeli bisikleti çok beğendim.Bende kızıma almak istiyorum.Markasını alabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  6. Abide hoş geldin; markası chıcco 4 foksiyonlu bisiklet. İttirme fonksiyonu çok sağlam değil ama inanılmaz eğlenceli.

    YanıtlaSil