1 Mayıs 2010 Cumartesi

GELSİN PARALAR, GİTSİN PARALAR


Anneden Blog izleyicilerine: Vazgeçemedik ağzımıza atma huyumuzdan. Korkuyorum birşeyler yutacak diye. Maşallah oğlumda nerde olmadık şey elinde. ama yaramazlık yapınca öyle bir bana bakış atıp avcunu kapatıp gizli bir köşeye kaçmaya çalışıyorki anlıyorum yaramazlık yaptığını. Elindekini almak uzun bir zaman imkansız. Başında bekliyoruz. Bu sabahta masadan almış paraları. Ben görmedim bile kim nasıl koymuş oraya. Bir an sessizlik sonra küçük bir sevinç çığlığı koşarak sandelyelerin altına gizlenme. "oğlum elinde bir şey mi var bakabilirmiyim " deyince de uçmayı yeni öğrenen kuşlar gibi deli gibi çırpınıp kendi etrafında dönüp avcunu daha da kapadı. Bu hareketler "çok güzel harketler bunlar" a uymayan davranışlar. "elimde tehlikeli birşey var" çırpınışları. Bekledim. vermedi. Foto mak. ordaydı. "gel fotografını çekelim dedim. göster bana dedim. bir kaç pozdan sonra koltukta poz vermeye geçti. Kendisi ünlü fotomodel Kuzey Tan ya. Hooppp anne aldı elinden. Rehineyede laptopu verdim:)))


Kuzey Tan dan izleyicilerine:

Sabah kalkmışız oyun oyun sıkıldım. Masanın üzerindekileri tam göremiyorum ama galiba şu parlak şeyler çok değerli. dur uzanıp alayım. hooppp aaa bunlar "para para para" anne görmeden kaçmalıyım. Hoop sandelyenin altına. Anne fark etti. Yawww bu annede nerden anlıyor yaramazlıklarımı. aaa bu sefer kızmadı. Fotograflarını çekecekmiş. Dur poz vereyim. "şıkkk şıkkk şıkkk". Anne bak OiP de izliyor. Sonra anatomide çocuğunun b.k çeken anneler konumuna düşme:))
Buranın ışığı azmış. beni uslu gösteriyor bu ışık. Koltuğa gidelim. anne dur hayır, hooop aldı paralarımı.
Ben o paralarla ekmek alacaktım. Ekmekkkkk veya kızlarla parkta yiyecektim.

Anneden not: Oğlum annenin babanın paraları öyle yenmez. Öğretirim büyüyünce

2 yorum:

  1. Biz çok çektik bu ağzına herşeyi atmalardan,bir keresinde bir halka yutmuştu.Tabii hemen acile ,ama bir şey yapmadı doktorlar,sivri bir şey bile olsa doğal yollardan çıkması bekleniyormuş.
    Ancak ömer 2 yaşındayken bıraktı bu ağzına atma olayından...Bizde rahatldık...

    YanıtlaSil
  2. Bende sormuştum "Nezaman bitecek" diye. 2 yaş demişti.
    Kolay gelsin hepimize.

    YanıtlaSil