10 Aralık 2010 Cuma

2 Yaşında Anılar

1.Anne işten gelir. Günün özeti anneye anlatılır. Anne dinler dinler. Bir şeyler olmuş evet su varmış dönülmüş Kuzey şaşırmış ama ne olmuş. Bu arada babanne kopmuş gülüyor. Kuzey Tan nı anlamış gibi dinlesemde olayı çözmedim. Kuzey oda dan çıkınca babanneye sordum anlattı. Arabanın biri geçerken su şıçratmış bunlar bu arada marketten dönüyormuş Kuzey Tan da korkmuş.Aferin oğlum.

2.Akşam odadan bağrılır "Baaabanneee...Babaaaneee...." babanne yanıt verir "efendim oğlum".Kuzey tan sert bir ses ile "baba..anne, baba.. anne," babannesi kalkar yanına gider Kuzey kızmış. "babaaane değil, baba anne" der.

3.   ANNE:"adın ne oğlum?"
      KUZEY TAN:"Kuze Ta değil" 
ne bu şimdi 2 yaş durumuna özet mi?


Not: Anı olsun diye yazdım.

2 yorum:

  1. babaanne değil çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  2. hiç şaşırmadım sürekli bir itiraz umarım hemen geçer erken ergenlik dönemleri:)Demir de sadece yeşil bardaktan su içiyor o su değil yeşil su diyor:)

    YanıtlaSil