18 Mayıs 2011 Çarşamba

BÜYÜDÜM BEN ANNE....

OKUYUCULARIN DİKKATİNE: Bu yazıda okuyacağınız Kuzey Tan konuşmaları net değildir. Dekoder olarak annesi tarafından çözülüp size aktarılmaktadır.

"Karınca oldum ben anne" diye koridoru sile sile (sürüne sürüne) geldi mutfağa. Sabah saat daha 8 bile olmamış. Sonra tezgaha yaklaştı. "büyüdüm ben anne" dedi. "BÜYÜME!!" tamam dedim arkadan geliyor bir olay.

"büyüdüm ben anne" diye tekrar etti. Ben nasıl gözlerle bakıyorsam eliyle başını tuttu "ölççç" dedi. İnanamadım. Kendini ispatlama. elimi başına koydum "eveeettt çok büyümüşsün" (allahım bilmediğim bir kuyuya çekiliyorum. Tuzak soruydu bu...)

"buyudüm ben anne bisiklet al bana"

BİSİKLET!!!!!!!!!!!

Yavrum benim geçen parkta 2 tekerlekli bisikletlere (yan destek tekerleğide var)  koşunca "oğlum onlar büyük abiler için " diye söylenmiştim. önceden de "büyüyünce alacağız " demiştik. Bir ara istermisin dediğimizde "onlar abiler için" diye kendisi red etmişti.

Demek zamanı geldi. Artık büyüdü ve o bisikleti hak ettiğini düşünüyordu. Neden ? Geçen hafta sonu ben arkasından bağırırken o koşarak binmişti. veeee kullandı. hem zilini çalıp parkta kullanmıştı. İnanamamıştım. Çok sevinmiştim. Sonra daha büyük bisiklete geçip onu da zorda olsa kullandı. Kendini ispatladığındandı bu isteği.

Ne yapalım alacağız artık. Umarım kapının önünde duracağını ve eve alamayacağını kabul eder.....



NOt: bugün ilk kez sinemaya gitti. Gürültüden rahatsız olduk. Kulaklarını kapadık uzun süre.  Filmimiz HOP. Bu tavşana uzun süredir bayılıyordu.

3 yorum:

  1. EEeee büyümüş annesi al bi bisiklet.
    Tam zamanı gerçekten bizde daha binemez falan diyorduk 40 yıllık bisikletçi çıktı.
    Bu yaz doya doya tadını çıkarsınlar. Bu arada kapının önünde duracak gibi bir hayal kurma:) Biz binmediğimiz zamanlarda balkonda duruyor sokakta binmediği zamanda balkonda idare ediyor.

    YanıtlaSil
  2. yok yasemin deme.......
    balkon küçük bizim kulanamaz. evde zaten 2 bisiklet (3 tekerlekli ve ittirerek kullanılan) bir devasal kamyon var. olmaz 4. buyuk araç.

    YanıtlaSil
  3. Benim son postuma bakarsan basina gelebilecekleri gorebilirsib :) arabada iste yolda evde ,her yerdee bisiklet :)

    YanıtlaSil