27 Haziran 2011 Pazartesi

OĞLUM MERHABA

Selam oğlum;


Neden uzun süredir yazmadın mı? Bahanem yok ama anılarım ÇOOKKKK.


Geçen aydan:

1 Hikayemiz:

CAMDAKİ KUŞ.

Uzun süredir camlarımızı dolaşan kumrular en sonunda senin camını yuva olarak seçti (başlarına geleceği nerden bilsinler.) Uzun süre camı tıklayarak ve bağırarak anneyi rahatsız ettin.
"Evine git. annen bekler, baban bekler, babannen bekler............." diye başının etini yetin anne kuşun.
Anlattım "yavru bekliyor. yumurta var altında. Yavru çıkacak"
..... günler sonra.
"Anneee kuş çıkmış" şaşırdım.  bu olay da mı zip programında. Gittim. Minik parmağınla

"Baakk yavruu"
Ne yavrusu oğlum o devasal bir kuş
"canım o babası, yavru değil " dedim. Sen yine camdan tacize gittin.

Kuşlara mı ne oldu??? Biz tatilden dönünce gitmişlerdi.

2.hikayemiz

DENİZ&GÜNEŞ

Tatile giderken korkarım. Ne renk olarak döneceğim diye. Çoğunlukla ıstakoz kırmızısı dönerim; tercihim buğday rengi  olsa da.

Oğlum bakalım baba ya mı çekti bana mı?

Ben oğlumu güneşten koruma yollarını ararken sevgili S... teyzemiz imdadımıza yetişti. Tek düşüncem ya giymezse iken, üstünden çıkartamadığımız UV korumalı mayomuz süper oldu. Şuanda bile bakıp bakıp giymek istediğini söylüyor.

Sonuç mu ne? Üstünde tek kırmızılık olmayan mutlu bebek, mutlu anne ve konuya anlam veremeyen hiç güneş yanığı çekmeyen baba.

Beni merak edenler ben yine kırmızıyım.




3. Hikayemiz

KEDİ OLMUŞ SANIYOR?

Güzel bir restauranta gidince çocuk peşince önce kim koşucak, yemeği hangi sırayla yiyeceğiz..... 1. lig anne babalık için oyun planı yaparız.

Yine planımızı kurarken "parkımızda oyun ablalarımız ilgilenir" dediklerinde direk teslim ettik çocuğu. (kanmayın teslimata. gözümüz orada, her A ile başlayan harfi Anne, her B ile başlayanı Baba sanarak koştuk)

Bir ara oğlumuz miyavlamaya başladı. Baktım ablamız boyuyor oğlumu. Hadi olsun dedim ilk yüz boyası olacaktı. Oğlum geldi.

Geldi de ses farklı görüntü farklı.

Oğlum "miyav" der. Görüntü Külhanbeyi.

Abla açıkladı. Oğlum kedi yap demiş ama ablamız boyarken ortaya bu çıkmış. Oğlum gece boyu miyavladı biz de güldük.



Anı 100 lerce ama bu gece bu kadar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder