9 Ocak 2012 Pazartesi

ATEŞLİ HAYAL GÜCÜ

Yanına çağırdığında rutin gece çağırması diye düşündüm gittim. Erkn yatınca hep yapardı. saat 00:00 a doğru çağırırdı. haif ateşi vardı. "senin yatağında uyuyalım anne" dedi. "yatağın üzeri dolu, boşaltmam gerek. sen uyu ben boşaltıp seni alırım" dedim. "peki" dedi ve uyumaya devam etti. 5 dakika sonra "boşalttın mı anne geleyimmi " diye seslendi kibar oğluş. Tamam dedim aldım. teni tenime değdiğinde ateşin sınır değerimizi aştığını anladım. Hemen soydum soğuk buhar makinasını açtım ve ateşini ölçtüm.

38.7oC

loş ışıkta tepkilerini, davranışlarını anlamak için konuşturmaya çalıştım. Başladı konuşmaya.

köpekbalıkları kötü hayvanlarmış. diğer hayvanlar ondan korkarmış. köpeklerde korkarmış kedilerde, fillerde. Kuzey Tan havlayarak köpekbalığını korkutmuş. Aslında severmiş köpekbalığı ama minik kedileri korkutmuş. yılanda kötü bir hayvanmış ama hiç kötü değilmiş. Kuzey Tan yılanlarıda severmiş. Hem o iyi bir yılanmış hiç diğer hayvanları korkutmamış.

Bebekken Kuzey Tan hep böyle çıplak yatarmış değil mi annesi?5-6 dakika bebeklikte konuştuk.

Biraz uyuma izni istedim ve devamlı izledim. gözlerini kapamıyor açık tuttu. sonra tüm ışıkları kapamamı istedi. Tüm ışıklar kapanınca heralde 2-3 dakika sonra sıçrayarak uyandı. Tekrra başladı.

Bu hayvanlar çok yaramazmış, hepsi kaçmış, Kuzey Tan yorulmuş koşmaktan. Köpekbalığıda Kuzey Tan ı arkasından çıkıp böö demiş korkutmuş.

1 saat boyunca ateş 38,9-37.5 arasında değişti. sabaha kadar çıplak ince bir battaniye ileNemo peluşuna sarılıp yattı. "sıcak olur bırak Nemo yu" dedğimde. "üşüyorum anne" dedi.

Sabah halsiz çok konuşan ama ateşsiz çocuk bizimleydi.

Foto: Yazdan kalma bir foto, hasta çocuk fotosu koymayayım dedim.

4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun kuzey tan'a.İşallah birdaha tekrarlamaz.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun ya. Bu ateşli halleri hiç olmasın. Bu arada konuşmalarada tebessüm etmedim desem yalan olur. havlayarak köpekbalığını korkutma olayını tuttum :))

    YanıtlaSil
  3. çok şükür iyileşmiş kuzucuk, hiç ateşlenmeseler böyle...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler. hastalığımız şuan devam ediyor. Antibiyotik başlandı:((

    YanıtlaSil