5 Ocak 2012 Perşembe

SEPET DEĞİL GEMİ

Çamaşırlar asılınca her çocuğun gözü dalar o sepete. İstemek almak içine atlamak hayallere yelken açmak için beklerler. Kuzey Tan da bekledi ve sepetine pardon gemisine "alabilir miyim anne" cümlesi ile kavuştu.

O küçük basit sepet ile dalgalı denizlerde bir ileri bir geri yol aldı, kürek çekti, battı , çıktı , yüzdü geldi tırmandı veeeee ben de gittim geçmişe....

Sepeti gemi ben de yapardım, dikiş makinasının altını araba , masanın altını ev yapardık, battaniyeler gerip çadır yapar, minderleri dizip çiftlik oluştutup, sandelyeyi ters çevirip koltuk kenarına denize inen merdivenden dalardık,....

Çok güzeldi çocuk olmak, daldım kaldım sepete. Döndüm baktım totoma yokk çocukken girebiliyordu sepete, şimdi neredeeee:((

Oğlumun oynamasıyla mutlu olarak yetinmeye karar verdim, bir de denizde köpekbalığı olarak:))) Anca bu toto ile köpekbalığı olurdum bu hayellerde zaten:((

GEMİCİ YOL ALIYOR

DALGALAR YIKTI GEMİMİZİ

  TEKRAR YOL ALIYORUZ

BALIK TUTALIM. AMA GELMİYOR BALIK


KÖPEK BALIĞI GELİYOR GEMİDE BATTI ZATEN

DENİZCİ ÇIKTI BATAN GEMİSİNE YARDIM İSTİYOR

GEMİ BATTI YÜZEREK ÇIKALIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder