15 Haziran 2013 Cumartesi

OĞLUMA MEKTUP: KUKLA İNSAN

Sevgili oğlum ;

Bugün sana çok şey anlatmak isterdim. Dolu dolu, OKKALI okkalı ama olmaz bu blog a yakışmaz, bir anneye yakışmaz.
Sana bugün "kukla hayattan" bahsedeceğim. Ne olursa olsun ne zaman olursa olsun ASLA ve ASLA kukla insan olma. Sana verilen bir akıl ve karar verme iraden var. Ağzın açık birilerinin her dediğine inanma. Oku araştır incele değerlendir ve karar ver yürü.

Nasıl KUKLA insan olunur anlatayım ...

  • Sana biri hep bir şey veriyorsa ve karşılığında bir şey istiyorsa KAÇ kukla arıyordur;

  • O kişi bir şey istediğinde senin için yaptıklarını hatırlatıyorsa KAÇ kukla istiyordur;

  •  Biri hep sana ve etrafındakilere dönüp dönüp hep zayıf olan bir yanını hatırlatıyorsa KAÇ kuklanın iplerini oynatıyordur;

  • Sen bir konu açtığında o konuyu değiştiriyorsa KAÇ kuklacı oyuna geçti;

  • Biri sana hep hayalindeki sahneyi çiziyor ama arkanda başka şeyler çeviriyorsa ve o sahne sadece bir dekorsa KAÇ kukla oynatıyordur.

  • Kukla Oynatıcısı yanıt verdiğinde kuduruyor agresifleşiyorsa KAÇ kukla oynatıcı patlayacaktır.


Kukla olma, kukla olandan kukla oynatıcısından uzak durma ama DİMDİK KARŞISINDA DUR.

ZATEN o kukla oynatıcısı da en büyük KUKLADIR. Unutma

Oku, araştır, konuş ve KORKMA ....



NOT: Şu dönem sana daha az ilgi gösteriyorum biliyorum ama ben de araştırıyorum okuyorum izliyorum En büyük KUKLA karşı durmaya çalışıyoruz.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder