19 Ocak 2009 Pazartesi

Kuzey Tan ile Duygularım



"Ne Hissediyorsun?" hamileliğimde bekar veya bebeği olmayan arkadaşlarımın, kuzenlerimin, erkeklerin sorduğu bir soruydu.

Gerçekten "Ne hissediyordum?"

Bu duygunun adını tam bilmiyorum. Ama bir endişe bir korku vardı belirsizliğimin içinde. Belirsizlikten nefret ederim bir de.Birgün bu yaşadığım duyguya benzeyen eski bir duygumu hatırladım. "Yarın cok buyuk bir sınavım var ve ben ders çalışmıyorum." işte bu duyguya benzer duygular yaşadım.

Sadece o duygu değildi yaşadığım. "Çok zor günler geçirmiş ve sonrasında buyuk bir hediyeyi alamaya hak kazanacakmışım mutluluğu." hissi de vardı.

Kuzey Tan'ımız Doğunca diğer hissettiğim bir duygu."elimde dünyanın en değerli en değerli ve en değerli mücevheri var ve onu kaybetmektense ölmeyi isterim." duygusu.
Şuanda uyuyor ve hissediğim yarın sevgilisini görecek bir genç kızın heycanı.Uyuyamıyorum, kalbim hızlı hızlı çarpıyor. Yarın sabah uyanınca bana neler yapacağını beni nasıl mutlu edeceğini düşünüyorum.

Galiba annelikte duygular isimlerini, şekillerini değiştiriyor.

Daha yeni başladım bu yolculuğa ve öğrendikçe yazacağım. (Birde Kuzey Tan Beyden zaman bulunca.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder