21 Şubat 2009 Cumartesi

KUZEY TAN 4 AYLIK


Büyümüş mü benim oğlum. Daha 4 aylık ya da koccaman 4 aylık. Neler yapıyor neler.

  • İlk Seferde tutturamasa da elleri ile birşeyler yakalamaya ve bırakmamaya başladı.


  • 1aydır ellerimizi tutunca ayağa dikilmeye çalışıyor dikilince de mutluluk çığlıkları atıyor.


  • Oturmak için doğruluyor. Ellerimizi tutunca oturuyor. (Daha oturtmuyoruz. Doktorumuz yüzükoyun daha çok zaman geçirmesini istiyor.)


  • Bana roller yapıyor. Öksürüyor, ağlamaklı sesler çıkarıyor. Bakınca gülümsüyor.


  • Oyuncakları ile sıkılmadan 20-30 dak. oyalanabiliyor.Özellikle sabah saatlerinde.


  • Yabancı ani seslerden korkuyor. (Gürültüye alıştırmama rağmen özellikle ani seslerde çok ağlıyor.Bugün yan odada hapşurduğum için çok ağladı.) Özellikle diğer çocukların seslerinden korkuyor. T ile ilk deneyimi çok tatlıydı.


  • Konuşan kişilere bayılıyor. Konuşan kişileri hayranlıkla seyrediyor.


  • Konuşuyor. Konuşmasını taklit edince şaşırıyor veya gülüyor. (Umarım kötü bir şey demiyorum bebek dilinde.)Şarkı söylerken kendince eşlik ediyor. (uzun hava okumalı ama)


  • 7.200 gr ve 65 cm.(1 ayda 6 cm uzamış)


  • Düzenli akşam uykuları var. Tracy teyzesi de sağ olsun.Gündüz uykuları çok uzun süreli değil ama.


  • Bu sabah elmayı tattı ilk defa.(6 çay kaşığı ama)Problemsiz kabul etti.


  • Babası ile bana ihtiyaç duymadan vakit geçirebiliyor. (tabiki biberonda annesinin sütü olmalı)


  • Annesini hiç üzmüyor.Beni görünce gözlerindeki ışıltı çok daha anlamlı.

1 yorum:

  1. Her dönem ayrı bir yaramazlık yapacaklar.Bende ikisinide ısıracağımmm

    YanıtlaSil