14 Kasım 2009 Cumartesi

1 Yaş Doktor Kontrolü




Sabah uyandık. Annecik ile oyun oynadık. TV de teletubbiş leri izledim. Çok tatlılar. Anneyele dans ettik. . Annecik beni girdirdi hazırlandık ve Babayı uyandırdık ve arabaya bindik. YAşasın yaşasın gezmeye gidiyoruz. Yuppiiiii.
Aaa bizim parka geldik. Burada yürüyüş yapıyoruz babanne ile. Hiç sabah gelmemiştik.Durun durun parka girmiyoruz yanındaki binaya giriyoruz. Annem super "açıl susam açıl deedi" kapılar hemen açıldı. Bir daha yap anne bir daha.
Herkese merhaba. Hepsi bana merhaba diyor. 1. kat. ooff çok kalabalık. Babam parkta oynatıyordu annem gelin dedi. Tamam galiba daha güzel bir oyun biliyor.
Dur dur ben burayı bir yerden hatırlıyorum. Burası o güzel doktorun ofisi. Çok güzel, çok tatlı doktorum benide cok seviyor ama sonunda ağlayıp çıkıyorum. Bakalım bugun neler yapacağız.
Konuştular konuştular.
  • Konuşmamı sordu. Eh 1-2 kelimemiz var. ses benzetmem çokmuş. Konuşma adabım varmış. Karşılıklı konuşuyormuşum anlamlı olmasada.
    • baba:babbaa
    • anne:ınaaaa
    • elma:ama:,ammaa,almaaa
    • birde asansör. neden taktınız bu asansör lafına bir bilsem asasoooo işte.
  • Yürümem konuşuldu. En son görüştüğümüzde yeniydi yürümem.adım adım dı.annem kafamı vurmalarımı, düşmelerimi söyledi. Doktor normal dedi.ev düzenini ona göre ayarlayın dedi. dikkat edin dedi. Her yere minder kapla istersen anne.
  • Yemek durumu konuşuldu.herşeyi yiyebilir mişim. baklava, adana kepap peki? Yook abartmayacakmışım. Nohutlu patlıcan dolması istiyorummmmmm.
  • Tuvalet düzenlimi dedi? tabiki düzen benim adım. herşey saatinde. bak saatim geliyor altımı kapatın çabukkkk.
  • son günlerde şikayet var mı diye merak etti. Yooo bence yok.ama ailem sadece çok "hayır" diyor.Uyar onları doktor.
soydular beni bakılmadık mıncıklanmadık yerim kalmadı. Hayır manzara güzel tüm park ayaklarımın altında da. onlar beni görmüyordur umarım. Çıplak çıplak bir karizmam var benimde.
Kilo:11,200 Boy:77,5 herşeyim çok güzelmiş. Gözlerimde bakışlarımda güzel. Sesim nasıl??? Beni zorla tutumayın . INGAAAAAAAAAAAAAAAAA, ZIRIL ZIRIL . Bırakın yahuuu.Doktorum annemi muayene edergibi yapıp sonra beni kontrol ediyor.
Durun hemşire abla geldi. Bu sahneyi biliyorum. Hepsi beni tutup iğne yapacaklar. NAYIIRR OLAMAZZZ.
Olduda bittti maşallahh.
İğnemiz acıtmadıda neden tutuyorsunuz.

Yeni vitamin verdi. Burun spreyi verdi.
Aşımız canlıymış ateş yapabilirmiş, korkmayacakmış annecik. Döküntü olabirmiş, kormayacakmış annecik. eğer herhangi bir şey olursa doktoru arayabilir miş.
Sevimli pembe hayvan hastalığı için anne sordu. 2 gün 39oC düşmeyen ateş, kusma, halsizliğim olursa beklemeden getirin dedi.  Yok öyle birşeyde anne korkak ya sordu.
Babanne çok iyi bakmış bize.
EE çıkışta vitaminimiz alındı. kahvaltıya suadiye Beyaz fırına gidildi. Süper bir yer heryer mamamamamaaa. Bana çikolata verdiler. Anne naz yaptı. Yapma al anne ayıcık çikolatayı. Doktor herşeyi yesin demedi mi. Yaşasınnnnnn.Çok tatlıymışşşşş. Aaa benim fotomu çekiyorlar. Kart vereceklermiş bana. Teşekkürlerrrr Beyaz Fırın.Yemek yerken boş durmadım. yan masalara hatta dışardaki masalara bile el salladım. MERHABAAA.
Sonra ZARA ya gittik bana kazak. Damla içinde çok güzel elbise seçtim.Gönderirim Damla nın diş buğday fotolarını.
Eve dönerken uykum gelmişti. Anne uyutmamak için neler yapıyor. Anne normalde uyutmaya çalışırdın ne oldu sana. 5 dak kadar uyuyayım evde oynarız. Allah  allah 5 dakkikalık yol biliyorum ama eve kadar sabredemem anne sabredemem.Aferin başardın uykum kaçtı.
Evimize geldik ve ben uyuyorum. İçerden annemin laptop başında "tıkır tıkır" sesleri geliyor. Yine dedikodumu yapıyordurrrr.
Öğleden sonra Damla nın diş buğdayındayız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder