20 Aralık 2009 Pazar

DENİZ ve KUZEY TAN OYUN ARKADAŞI

Bugün Oyun arkadaşım Deniz deydik.Aktivitemiz toplardı ama daha çok alışma toplantısı oldu. Tabiki biz değil anneler alışsın toplantısı biz yoksa eski dostuz bakın fotolara.



Arkadaşlık nedir görün. Arkadaşım bana oyuncaklarını tanıtıyor.Nasıl sevgi doluyduk.





Ama arkadaşım olmaz ki neden emekliyorsun. Yürüdüğünü biliyorum.



HAYIRRRR tekrar emekliyor.




Deniz'in tüm toplarını ısırdım. Sonunda ısırmadığım 3-5 topuda arkadaşım bizzat elleriyle bana yedirdi.Teşekkürler Deniz.



Annemin çantasını kurcalarken.




Teşekkürler Deniz çok eğlendim.Görüşmek üzere. Sevil teyzeninde keki çok güzeldi. Bu arada bana öğrettiğin geri emekleme figürünü evde deniyorum süper zevkli.


Anneden notlar: Uzun süredir bir araya gelmeye çalışan gelemeyen ikili bir araya geldik. Biraz ilk buluşma acemeliği, biraz haftaların iş yoğunluğundan ne yapacağımı bilemedim diyebilirim. Ama Sevil duruma hakim aktivitelerle Deniz ve Kuzey Tan beyi eğlendirdi. Ev sahibeliği için teşekürler.
Deniz ile Kuzey Tan bence cok iyi anlaştılar. huyu huyuna boyu boyuna göreydi.

6 yorum:

  1. ne demeek efendim. Biz çok eğlendik umarım sizde eğlenmişsinizdir. Hediyeleriniz için çooook teşekkür ederiz. Yine bekliyoruz. Bu kANKALARI ayırmayalım birbirinden :)
    Denizde dünden beri pek bir hevesli yürümeye . Sizden sonra hep yürüdü. Sanırım oda yürümeyi öğrendi Kuzeyden:)

    YanıtlaSil
  2. kendinde yaş ve gelişim olarak büyük bebeklerle birlikte olunca , bazı şeyleri daha hızlı yapıyorlar mesela deniz Kuzeyle takılırsa çok hızlı yürür .. Örneğin bizim kuzen Arda Defneye yürümesi için çok faydalı oldu.. Siz buluşun hep arada bizde katılırız belki.. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. maşallah ne güzel oynamışlar böyle,
    büyüyor bebişler:))

    YanıtlaSil
  4. Meraba blogunuzu takip ediyorum,maşallah oğlunuz çok tatlı,yazılarınızda çok güzel..
    sizden bişey rica edicem eğer bi sakıncası yoksa kuzeytan'a diş buğdayında yaptığınız şekerlerden yapabilirmiyim,fotoğraflarıda bloguma koyabilirmiyim..
    sizden gördüğümü yazarak..

    YanıtlaSil
  5. Bu cts tekarra oynayacak biizm adamlar.
    Seda şekerleri kullanabilirsin. Yapabileceğim benden istediğin birşey var mı?

    YanıtlaSil
  6. merhaba kuzeycik ve tatlı annesi
    bende kuzenim sevilin bloğundan doğru bloğonu keşfettim ve çok beğendim o iki güzel bebğinde yanaklarından öpüyorum ve yeni bir
    hamile olarak doğum anında yaşadıklarını beni rahtlattı bende çok korkak ve canı tatlı biri olarak yaparım sezeryan olur biter diyorum nasılsa acımıyomuş...:)
    egeli aşıklar...

    YanıtlaSil