2 Nisan 2010 Cuma

GUNAYDIN



Günaydın arkadaşalar;
sabahları kalkarım. Baba işe gitmiş anne uyuyor. Annemin gözünü bastıralım. "gooo gooo" diyelim. aaa uyandı. Bu ne enerji anne hemen başladın şarkı söylemeye. " 5 parmak Kuzey e geliyor. Bir parmak gittti. 4 parmak Kuzey e geliyor. bir parmak gitti.3 parmak Kuzey e geliyor....." Bu arada gözü kapalı halen. Dur öpeyim uyansın. "muuuuck" ay uyandı anne. Tekrra şarkıya başladı "dağdan bir böcek geliyor döne döneeeeee, dağdan bi böcek geliyor döne döneee.....gıdıgıdı" çok eğlencelisin anne.
Anne daha uyumak istiyor. Beni yorganın altına aldı elime bir kitap verdi. "aniiii uyan. ben oyun istiyorum." haa tamam uyandı. Lütfen tekrar şarkı söyleme anne. Komşular sabah 7:00 de annemi dinlemek istiyormudur????
Aaa bu ses ne anne?? Çok korktummm. sarıl banaaa anneeee. Annede durumdan istifade yine yattık yatağa sarıldı bana öpüyor öpüyor öpüyor."Korkma oğlum o martı. Beyaz bir kuş. Çok güzel. Kuş o kuş....." Sarmaş dolaş 15 dakika yattık. Sonra anne bana kitap okudu. Çok güzeldi.
Aaa saat çalıyor. anne hazırlık yapacak. Bende koşup babannemin odasına dalayım. Kapıyı çalalım kibar adamız. "tak tak" babanne aldı odaya. Hooop yatağa çıkalım. bu yatakta çok rahat.
Günaydın herkese. Ben uyandım.
Babanne bana omlet yap. En sevdiğim kahvaltı. patatesli omlet, domatesli omlet, peynirli omlet, karışık omlet,.... yanında Pınar beyaz peyir, koca bardak süt.Kimi zaman domates, salatalık,zeytin,.....

Annede hazır bye byeee anne iyi işler.

İyi çalışmalar hepinize.

Anneden not:Sabahları erken uyanmaya başladı. Oyun enerjisi çok fazla. Bizde ayak uyduruyoruz. En verimli zamanını kaçırmayalım.Geçen şehir dışına çıkmam gerektiğinden uyanmadan çıkayım dedim. Tam kapıda uyandı. Baba aldı ben kaçtım. Benden sonra tüm evi, her yeri ağlayarak aramış. Canım benim. Sabah keyifimiz kaldı ogün.
Kuzey Tan nın öpülme isteği çok fazla. Devamlı öpülmek istiyor????Gece uyku öncesi yatağının parmaklıklarından yanağını uzatıp öpülmek istiyor. Süpersin sen oğluş.

Hepinize iyi çalışmalar. Kocaman öpücükler

1 yorum:

  1. Bu yatak muhabbeti bizdede var. 1-2 saat oyalanıyoruz tosun değilde anne çıkmak istemiyor yataktan

    YanıtlaSil