21 Nisan 2010 Çarşamba

Yaramazlıkta da Yaparım Edepsizlikte de

(Nil Karaibrahimgil "Çocukta Yaparımda Kariyerde" müziği ile söyleyin.)



İyi ki doğdum
Gördün mü 1,5 oldum
Özgürüm büyüdüm
Durmadım ayaklandım
koşup ilerliyorum
İyi ki doğdum
Ne güzel bir çocuk oldum
Annemler hep peşimde
ama aklım çişimde
Sınırı zorluyorum
Kalamam evin bir köşesinde
O zaman neşesi neresinde
Koysalar önüme bariyer de
Yaramazlıkta da yaparım edepsizlikte de
Pes etmem ben en zor günüm de
Kanatlandım özgürüm ben de
Deseler geçecek bu yaramazlık ta
Yaramazlıkta da yaparım edepsizlikte de.
 
 
 
Evet Kuzey Tan
Bugun 1,5 yaşında.
Bugun 547 günlük
 
Büyüdü koca adam oldu. Geçen sene neler yapıyordu şimdi neler.
  • Gecen yıl ek gıdalardan bahsederken, bugun beyfendi bizimle sofraya oturuyor. "Makaka" diye makarna istiyor.
  • Geçen yıl hüzünlü parçalarda ağlarken, bugün bize eşlik ediyor.
  • Geçen yıl dönemiyor diye üzülürken, Bugün tırmanmadığı yer kalmadı.
  • Geçen yıl yeni yeni kahkalara atarken, bugün bir çene bir çene espiri yapıp bizi güldürüyor.
İyi doğdun.

Not: Geçen yıl sana şarkı bestelemiştim, sende kahkalarla gülüyordun. Bu yıl alıntı yapıp besteledim idare et.:)))

7 yorum:

  1. Ve zaman ne hizli akiyor degil mi? Bir yil once gercekten nasil becerecegiz su ek gida isini derken simdi tuvalet meselesi cikti. Seneye bu zamanlarda herhalde terrible twodan yaka silkeriz :) Yaramazlik meselesi hic kapanmaz bana sorarsan :)

    Iyi dogmussun Kuzey Tan anneye boyle guzel sarkilar uyarlatiyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Şiirlerle şarkılarla ne de güzel anlatırlarmış 21 Ekimlilerin anneleri.
    Kuzey Tan, nice ay dönümlerine...

    YanıtlaSil
  3. Toprak ana; Top arkadaşı dedik bizimki elinden topla Toprağın peşinde dolaşıyor bu yüzden
    İlknur; inanılmaz hızlı geçiyor zaman dursun biraz doya doya yaşayalım.
    UE anne; yok senin yaratıcılığın supermiş.Ekimlilerin annesi olduğumuzda mı yaratıcılık, yoksa ekimli anne (terazi) anne olmaktandır mı?? Terazi bebeklerin terazi anneleri......

    YanıtlaSil
  4. iyiki doğmuş, büyümüş kodkocs 1,5 olmuş bizim kuzeytanımız:)anneside ne güzel anlatmış :)zaman çabuk geçiyor yetişemiyoruz sanki. yarında bugünleri konusur olacağız:)

    YanıtlaSil
  5. negüzelde yazmışsınız :)))
    nice 1,5 yaşlara

    YanıtlaSil
  6. Zaman çok çabuk geçiyor.Her gün yeni bir şeyler öğrenip bizleri şaşırtmaya devam ediyorlar.Doğdukları gün sanki dün gibi geliyor. Şarkıya bayıldım çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Sevil;bakalım yarınlar bize ne güzellikler ne süprizler getirecek.
    elif; Teşekkürler. hepsi koca adam olsun.
    Abide;Zaman bize sormadan hızla akıyor. Doğdukları gün banada geçen ay gibi geliyor:((

    YanıtlaSil