10 Mayıs 2010 Pazartesi

Geçen günler

Dün 18 ay kontrolümüze gittik. Hastalık bitsin hem aşısını da olsun diye 15 gün bekledik.
18 ayımıza bir yüksek ateş boğaz enfeksiyonu, diğer hafta ishal ile "hoşgeldin" demiştik. Süzüldük birazcık.
  • Doktorumuz 16:30 da bizi kabul etti. 5 dakika kadar beklerken hastanenin parkında çoştu bizim Kuzey Tan. Fakat kendinden buyuk çocuklardan çekiniyor. Çok uslu bir çocuk orada oynuyordu. Oğluşum konuşmak istedi o abi konuşmadı. Sonradan Kuzey Tan yanından geçerken sırtını dönüp temkinli temkinli korkarak geçti.Yan gözde üzerinde. Bakalım ne zaman geçecek bu huyu:))
  • Doktor Kuzey Tan diye seslenince. Zorla götürdük . Geri çıkmak istedi."Pa paaa paa" diye kapının koluna yapğıştı. Artık kapı açıbiliyoruz ya:)) Babası oyalarken biz doktorumuz ile konuştuk.
    • Tüm gelişimler Pekiyi; Kelime hazinesi:Orta.Ok iyi muhabbet ediyor ama kelimeler anlamlı olarak normal gelişiminde kalmış.
    • Grip antibiyotik almadan geçirdik dedik şaşırdı:); ishali ilaçsız doktosuz geçirdik dedik aferin size dedi:)))Galiba beni de kontrol etti.
    • Anne sütüne devam dedi. Diş iyiymiş 3 yaşından sonra flor verilicek dedi.
    • Göz doktoruna 18-24 ay arası ziyaret edin dedi. (annenin gözleri çok iyi  hatta canavarda , babasının az sorunlu.)
    • vee doktorumuz Kuzey Tan a "sen benim adamımsın" dedi çünkü oğluşum 1000 de 1 yaşıtlarında görülen bir çocuk davranışı göstermiş. Muayene boyunca inanılmaz usluydu. ağlamadı. Nefes al dedi aldı. Kulağını dön dedi döndü. ağzını aç dedi açtı. Tartıda sabit durdu. boğazına bakarken spatül ısırdı ama olsun. Doktorumuz şaşırdı ve ben işin sırrını açıkladım. "evde çalışıp geldik":))
        • Doktorculuk Malzemesi. Geçen acile gidince sadece steteskobu görünce kıyameti koparınca böyle bir çözüm düşünmüştük. T.... ve Kuzey Tan a birer set aldık. Çok güzel oynadı. Evde de spatülü ısırıyordu ama iğne vurdu bize kalbini dinledi hep.
    • İğne kısmında sadece aşının yarısına gelince ağladı ama bir bant karşılığı hemen sustu.
    • Çıkışta parkta oynadık. Hem hastannenin hem karşı sokaktaki.

"Abi beni de alsa na oyuna bak benimde topum var...."


"Görürsün bu küçük çocukta bir gün o sahalar da oynayacak."

Akşam anne baba bırakıp düğüne gitti. Babanne ile süt içip TV bakmış ve sonra beni biraz aradıktan sonra yatağına gitmiş uyumuş. Canımmmmmm

Sabah uyandı ve beni öptü. Bundan güzel hediyemi olur. Sonra tişörtümü açıp göbeğimi öptü. Ben kapatıyorum o açıyor. Ben de onu öptüm. Öptüm öptüm.
Sonradan sınava gittim geldim. Dur bir ALES e gireyim dedim. Kendimden utandım ne kadar hamlamışım.Ayıp ayıp.

Çıkışta karşı kaldırımda 2 mutlu yakışıklı. Nasıl sevindi beni karşı kaldırımda gördüğünde.En büyük aşık gibi gözlerime bir bakışı vardı. Yine öptüm öptüm. Arabada da bana ne bakışlar attı, ne cilveler yaptı.

Anneler gününde ben oğluma hediye aldım. Yeni bir bebek arabası. Eski arabamız çok yer kaplıyordu.Yeni arabası daha  aza yer kaplıyor ve daha hafif. Kolay gelsin bize.

Akşama doğru Deniz Eren abimiz geldi. Çok güzel oynadılar. Deniz Eren Kuzey Tan nın koşuşunu çok beğendiğinden evde onu bir aşağıya bir yukarıya koşturdu.

Kuzey Tan bu aylarda;
  • Kaydırarağa kendi çıkıp kayabiliyor. (ben korksamda)
  • Kapıları açıp kapayabiliyor.
  • Konuşamasa da melodileri uzun bir süre doğru olarak söleyebiliyor."lalalalaa" diye eşlik ediyor.
  • TV izletmemek istesekte TV fark etti ve uyumadan önce 20-30 dk bakmak istiyor ve açıp istediği kanalı buluyor:)) "Gece bahçesi"
  • Sabah karnı açıktığı için bizi mutfağa götürürüp. Buzdolabını açtırıp yumurtanının yerini işaret edip sonra sütü almaya çalışıp sonrada tavayı arayıp bulup, çekmeceden rendeyi çıkartıp veriyor. Sonuç :Domatesli yumurta
  • Oturağını kulanmıyor ama kıyafetleri ile oturuyor üzerinde. 
  • Oyun kurmaya çalışıyor. Yerleri mekanları eşyaları arkadaşları unutmuyor.
  • Araba ve top hastası. hatta hasta ötesi. Top görünce hep istiyor.
  • 2 tekerlekli abilerin bisikletleri peşinde koşuyor. Parkta yalvarıyor istiyor.

3 yorum:

  1. İyi fikirmiş bu doktor seti, biz de deneyelim.

    Maşallah Kuzey Tan'a.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Aferin kuzeytana ne güzel de muayenesini olmuş.Darısı bizim başımıza aşı zamanımız geldi nasıl dr götüreceğim diye düşünüyorum.Ağlamasından dr bile zor bakıyor.Bizde dr setinden alsak çok iyi olacak :) Bu arada anneyede aferin antibiyotiksiz bebişinin hastalığını geçirdiği için :)

    YanıtlaSil
  3. Evet herkese oneriyorum doktor setini

    YanıtlaSil