30 Mayıs 2010 Pazar

UYUMAK İSTİYORUM!!!

Bu pazar sabahı böyle başladı benim için. "Uyumak İstiyorum" Fakat yine Kuzey Tan  "sabah sabah anne" pogramını tercih etti.
Oynadık oyalandık ve kahvaltı zamanı geldi. Tavada yumurtası yapıldı beyin, sütü bardağa konuldu, peyniri alındı. ekmek alındı salona gittik. Güzel güzel happur huppur yedik tabak tertemiz kaldı. Dün ............ ile yeme zevklerini konuşurken karar verdiğim, tatlı tercih etmeyen oğluma tatlı denetecektim. küçük kaselere nutella ve bal koydum. Hayır yemiyor yemiyor yemiyor veee bana yediriyor. İçine ekmeği batırıyor ve bana yediriyor. Ama ama ben de sevmem. Bu ne lahana bu ne perhiz  değil mi?

Minnicik Grisiniyi batırıyor batırdığı ucu bana batırmadığını kendi yiyor.Grisininin birini peynire birini nutellay batırıyor peynirliyi kendi nutellalı olanı bana yediriyor. Nutellayı bala karıştırıp sanatsal çalışmalar yapıyor.

Suanda ben karşısında bu yazıyı yazıyorum. Kuzey Tan bey de parmağını bir bala bir nutelleya batırıp yalıyor.
Bakalım nasıl olacak.

"Bal tutan parmağını yalar" oğlum.

2 yorum:

  1. Maşallah kuzey tan'a ne güzelde sabah kahvaltısını yaparmış annesini hiç üzmezmiş.Darısı başımıza :) Annesi boşver nutellayı yemesin.Ona bir faydasıda yok.

    YanıtlaSil
  2. Afiyet bal şeker olsun...
    Sevgiler
    Özden&Can
    Değişen blogumuz http://kirmizibu.blogspot.com

    YanıtlaSil