7 Kasım 2010 Pazar

2. Yaşa mektup


Sevgili 2 yaş;

Oğlum geçen sizin üzerinize bastı. Ayağını kaldır dedik ama olmuyormuş. İzi kaldı üzerinizde. Üzgünüz.

Bu baskıdanmıdır bilmem ama bize yaptığınız ve yapmayı planladığınız eylemler için barış yapsak olmaz mı?

Mesala ilk anlaşmamızı şu gereksiz yere inatlarda yapabilir miyiz? "onu istiyom istiyom, "diye tekrar eden 99 cümleyi 9 a indirsek:)))

Şu arkadaşlarını görmek için tutuşan oğlumun o sevgisini arkadaşları oyuncaklarını alıncada devam etmesini istesem:)) "benim benim benim" kelimesini kaldırsak.

Kitaplarda yazan, herkesin tavsiyesi "çocuğunuzla konuşun" programını uygulama şansı vermesi için bana olaylar sonrası 2 dakika konuşma hakkı verseniz. Kendimi Türk filimlerindeki "ama sana birşey söyleyeceğim.." diye debelenen aptal kahramanlara benzetiyorum.

Sevgili 2 yaş daha tanışalı 20 gün olmadı biliyorumda korkutmayın bizi. Benim yakışıklı oğlumla aramı açmayın. Hiç birşey yapamıyorsanız bana ve babaya sabır, o da olmuyorsa sakinleştirici verin.

5 yorum:

  1. ne diyosunnnnn :)

    YanıtlaSil
  2. kirazsevdası bunlar sadece bu okyanusta küçük biriki noktası. Aslında yazılmaz yaşanır. Hepimize geçmiş ola:))

    YanıtlaSil
  3. Sayın kötü haberci, haberlerinizi bekliyorum ona göre önlem alacağım

    YanıtlaSil
  4. =) daha başlangıç ... 2,5 yaş için daha ne diller dökeceksin üzgünüm :)

    YanıtlaSil