16 Aralık 2010 Perşembe

2 YAŞ SÖZLÜĞÜ:3

Annem ben küçükken benim sözlüğümü tutuyordu belki okudunuz.

Sözlük 1:

Sözlük 2:

O zamanlar küçüktüm sözcüklerim azdı. Şu anda nasıl arttı nasıl arttı ama benim için önemli olanları yazacağım.

2 yaş çocuğunun en sevdiği sözcükler


BEBEK BEZİ: Annem bu popomdaki güzel şeyi birgün çıkarıp benimde onlar gibi tuvalette yapmamı isteyecekmiş. Yok yaaa üşür popom olmaz. O benim en sıcak varlığım.

DEĞİL: Nasıl güzel bir kelime . herşeyin sonuna yakışıyor. Gel değil, git değil, süt değil, su değil, anne değil, baba değil, uyu değil,..... Bu kelime ile kendimi ispatlıyorum.


UYKU: Uyumalısın, büyümelisin diye başlamıştı bu hikaye . Eee büyüdüm ben , yeter çok uyumama gerek yok. Ben de geç yatacağım. akşam ne yapıyorsunuz bakacağım.

ZIPLAMAK: Sokakta adamın biri bana "kanguru" dedi. Kusur mu anlamadım ama süper  bir his zıplamak. Daha yükseğe daha yükseğe

ORG: Süper çalıyorum. yakında komşular imza almaya geleceklermiş.Annem videolarımı koysun izleyin. İlerki yıllarda obua çalıp koşan çocuk olabilirmişim ???

CAİLLOU: Annemin nefret ettiği ama benim sevdiğim çocuk.

ANNE: Hep geveze, hep şişko ama komik....

6 yorum:

  1. ahaha güzel şeyler öğrenmiş bu çocuk:) üzülme kuzey tan'cım selimin annesi de şişko ama bazen komik.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir sözlük olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Yapılabılenler lıstesı sozlugu olmuş ... Ama anne şişko olsa da şeker kalmış :)
    Rabbim ayırmasın inşallah yavrularımızdan bizleri, onları da bizsiz bırakmasın inşallah ...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bi sözlük türü olmuş:)benim oğluşta "değil" yerine "yok" kullanıyor."uyu yok,yemek yok"gibi.her söyledikleri güzel onların:)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler arkadaşlar. Çocuk uyuturken aklıma geldi birsürü ama yazmaya gelince kaldım. Artık sözlük 4 e.

    YanıtlaSil
  6. Kuzeytanim annenin geveze, sisko ve komigi makbul. Ondan butun cabalarimiz :P yoksa simdiye kadar
    coktan suskun ve ince olabilirdik biz anneler.

    hehe degiline bayiliyorum. Bir de videosunu koysana. Bizde onun yerine hayirin arapcasi `le` var. Teyze le, baba le, anne le, dada le diye surup gidiyor.

    YanıtlaSil