31 Mart 2011 Perşembe

KOMİK ANNE

"I feel good" diye başladım şarkıya. Müziği "dubi dubi dup" diye devam edip geri kalan sözleri yarı sallayarak devam ederken. "so good, so good,...." oğlum gülerek babasına (yeni alınan metrobüsü kırmış tamir ediyorlar)  " baba bak anneye " "dubi dubi söylüyooo"dedi.

Ben izleyici bulmanın mutluluğu ile showumu arttırdım oturduğum yerden (kaloriferin önü yerde), "I feel good, dubi dubi dupp, I knew I would now, dubi dubi dup,...." Sallanarak dans ederek....

KUZEY TAN DER Kİ (yüzünde bir gülümseme): Anne cook komiksin , komiksin anne, çok komiksin  dedi.

Hemen ardındanda "sus anne" dedi:((


Bu da benim resmim olsun:))

4 yorum:

  1. :))) kurt kocayınca :P :))

    yerim ben o minik erkeği!

    YanıtlaSil
  2. Ah :) o şarkıyı ben de çok severim. Bağıra bağıra söylerim evin içinde. Benimki şimdilik beni susturmuyor ama yakındır sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. aynen melike kocadık ne ler yapıyorlar.

    Nilüfer bizimki susturdu. o kadar kötüyüm yani:(((((((((

    YanıtlaSil
  4. :))) nasıl tanıdık tablo, pek açıksözlü oluyorlar :) Bana da anne sen sus barış manço soylesin demişti sıpa :)) http://30dansonra.blogspot.com/2010/10/dun-bugun-bars-manco.html Sevgiler..

    YanıtlaSil