22 Ağustos 2011 Pazartesi

Bu iz nasıl oldu dersen?

20 Agustos 2011 Cumartesi sabah. Salonda babası ve Yelda teyzesi varken , ben yatak odasındayken bir gürültü koptu. Biraz sonra bir can acısıyla bağırma. Oğlum ağlıyordu. Koştum yetiştim babası kucağına almış TV sehpasının önündeydiler ve Kuzey Tan nın yüzünü gördüğümde yine ciğerime bir ağrı saplandı. Ellerimi uzattım almak için ama gücüm yoktu taşıyacak. O da beni görünce "anne diye ağlamaya başlamıştı" kendimi ne kadar tutmaya çalışsamda titreyerek ağlıyordum. Daha yeni kafasında 3 dikiş vardı. Şuanda da ağzı kan içindeydi ve sol dudak kenarın derisinin L  şeklinde açılmıştı. Ağzının içinde de kesikler vardı ve kanıyorlardı.

Oğlumu aldım kucağıma ama evde bir kargaşa, veee hastaneye gittik. (Hastaneye girişimi anlatmıyorum:((()

Oğlum yine sakin o donuk haliyle bekliyordu. Ben ağlamama engel olmaya çalışsamda hastanede doktor bakana kadar kötüydüm. Sonradan Kuzey Tan nın o durgunuğunu gidermek için oyunlar şebeklikler yaptık babayla.

Eldivenden horozlar, perdelerde gölge oyunları, sedyeyi gemi yapmalar, ben balık oğlum balıkçı............

Estetik için Doktorumuz geldi baktı ve derin olan kısmına 2 dikiş attı. Oğlum sakin sessiz ve çok usluydu. İnanılmazdı.

Ben ağlarken bana herkes ağlama çocuk korkuyor dediğinden heralde işlem bitince " ben hiç kokmadım anne " dedi. Yine beni ağlattı.

Akşamüstü dikiş iplerini gösterip bunları çıkar diye ağlayınca da içim parçalandı. Babası ayna karşısına alıp durumu açıkladı.

Şuanda iyiyiz. Sadece arada yarasını ısırıyor. Dikişsiz kısımı açacak diye korkuyorum.


Hastanede hasta olan diğer çocukları gördükçe içim daha da burkuldu. Böyle çaresi olan basit birşey için dökülmez gözyaşı diyebilirsiniz ama annelik işte:(((

Not: Foto muzu çeken Eylül annesi Gülçin e çok teşekkürler.

8 yorum:

  1. Elbette ne çaresiz hastalıklar,ne can yakıcı durumlar var düşününce ama anne yüreği dayanamaz ufacık bir yaraya bile. Çok geçmiş olsun,Allah beterinden korusun yavrularımızı...

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun canım.. allah daha kötüsünden korusun..

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun...anneler için durum daha zor , yürek dayanmıyor onların canının acımasına...
    Dikişleri en kısa zamnda tutar umarım....Acil şifalar dilerim , geçmişler olsun

    YanıtlaSil
  4. ufff yavrum benım. kıyamamış annesine de can acısını belli etmezmiş :) Rabbim buyuk dert vermesın inşallah.Elbette bize göre o an gördüğümüz en büyük dert ama Rabbim bir an önce eski haline getirsin inşallah yara-bere-iz kalmadan

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler arkadaşlar. Doktora "iz kalır mı?" dedik. "Evet kalır ama en az kalması için dikiş atmalıyız" dedi. Sağlıkla buyusunde önemli değil izi. Sadece her görünce içim acıyacak ama olsun.

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun,Allah beterinden saklasın yavrularımızı:(

    YanıtlaSil
  7. çok çok geçmiş olsun Fatoş:( Allah daha berterinden korusun. nasıl düşmüş?

    YanıtlaSil
  8. Sevil, Olay sonrası hemen detay dinleyemiyecek haldeydim. Geçen gün dinledim. Tv konsolun üstüne çıkmış_her zaman çıkar_ sonra birden ayağı kaymış. Ama bir ayağı konsolda kalmış bir ayağı arkasına sıkışmış. Böylelikle düşmüş. dişleri dudağının içini keserken tam karşı tarafınıda konsol kesmiş.:((((((((((

    YanıtlaSil