1 Aralık 2011 Perşembe

ZAMANE ÇOCUĞU NEREDEN BİLSİN TOMMİKS TEKSAS ZAGORU

Bu gece olanlar zamane çocuğu büyüttüğümüzün, oğlumunda zaman gerekliliği ile büyüdüğünü gösteriyor.



Gece babasından I phonu alıp bir oyun açıp onun uyku modunu açtı. (ben ilk kez gördüm) buradan bir kar masalını açacakmış (bu çalıntı adı, arkadaşlarımızın öyküsünü al buna uyarla) açtı cidden kar resmi ve noel şarkısı. Bunu odasında masasının ayağına dayamış yattığı yerden , nemosuna sarılarak "ben uyuyorum anne" diyor.

Ay canım ne tatlı deyişleriniz geldi kulağıma. DURUN

Geri döndüm salona. Birazdan ses kesildi. Bekledim ses gelmiyor. sesizce yaklaştım. Müzik sesi yok. Kuzey Tan sesi de yok . Oda ya dalınca bir telaş bir telaş. Yorganın altında debeleniyor ve I phonun ışığı geliyor. Yorganı bir kaldırdım. Beyfendimiz

*telefonu sesiz moda al
* bir timsahlı , sulu oyun aç
* anneyi görünce kapatmaya çalış ama heycandan becereme
*oyun oynarken anneye yakalan
*anneden azar işit:))

İşte zamane çocuğu 3 yaşında başladı dalavereye. Bu ilerde kitabının içine ne sıkıştırır bilmem:)))



2.HİKAYE:

Yine bu gece erken saatlerde, az önceki cin yaramaz çocuk aslında bir çocuk olduğunu belli etmişti. Babasından pinokyo CD sini izlemeyi istedi. CD yi aradı ama bulamadı. Babasıda "makinanın içindedir" demiş. Bizimki koşarak gitmiş. Babası arkasından gidince.

*Elleri çamaşır makinasının içinde
*Baba "yok burada CD" demiş.

Masum tatlı oğlum benim.Babamızda bir cahil bir cahil. DVD player bilmiyor:))


Bu geceki maceralarımız bunlar.

3 yorum: