1 Ağustos 2012 Çarşamba

BİR YAZ ve BİR ÇOCUK ve BODRUM

Deniz e gidiyoruz zıplama hoplamaları ile sabah çıktık yola. Sabah yatakta öperek zorla uyandırmamıştıydık bu çocuğu. "Nasıl Tatil yapacaksın?" diye sorduğumuzda gözü kapalı yüzme taklidi yapıyordu sabah.

Pendik-Yalova hattını kahkalarımız ile inleterek ilerledik. Sabahın 7 de herkes Kuzey Tan bey in kahkalarını dinliyordu. Hatta bir ara bir anne " oğlum sizi izleyip yanınıza gelmek istedi" deyip yanımıza oturdu. Analı oğullu soytarılık yapıyoruz biz yolculukta:))

Yolda oyalamak için sticker lar almış ve bunları resim defterine yapıştırarak oynamıştı.
Yolculuk güzeldi. Oğlum arkada uyudu uyandı, krakerini yedi, suyunu içti,..

Bodruma vardık. Bizi S. teyzemiz ve Dfn ablamız bekliyordu. Kuzey Tan yol boyunca Dfn diye sayıklamıştı. Koşarak denize indik. Yüzmek zıplamak hoplamak hepsi tam doz. Kayaların üzerine babası ile çıkıp dalgalara karşı durdular. Dalgalar vurdu , çok hoşlarına gitmişti.

Yedik, içtik, yüzdük, deniz de atçılık oynadık, ayaklarımız dibinde balıklarla oynaştık, kumdan kale çok aktif olmasa da yaptık.

Tekne turu yaptık güzel koylarda yüztük taş topladık. Aslında inşaat yapacak kadar taş topladık. "super super" diye balıklarımızı yedik.

Yeni arkadaşlar edindik, en küçük Kuzey Tan olsa da abilerinin izinde ilerlerdi. ablalar kucaklarında gezdirdi Kuzey Tan nı.

Bahçemizde hamakta sallandık, balonlar yaptık  çocuklar gibi oynadık, topladığımız taşları boyadık, çok eğlendik. Hatta Deniz de de diğer çocuklar oyunumuza katılıyordu.

Dans ettik hem deniz de hem bahçede herkes alkış tuttu.

Başka koylara açıldık, başka denizler sahiller, köyler, kumdan kaleler, arkadaşlar gördük.

Dondurmanın dibine vurduk.Sınırsız dondurma yedik.

Akşam yorulmadık gezmelere çıktık. Uyumlu oğlum yanımızda arabasında dolaştı sonrada uyudu..

Resimlerimizi paylaştık sevenlerimiz ile.. Nazar değdi düştük dizimizi yardık:(( (belki ileride izi kalacak oğlum, o bir bodrum hatırası) Hayır kendi remimi koydum bende düştüm dizimi yaraladım:(( kimse bu kem gözler tütütüüü

Babamız sabahları zıpkınla dalıp bize balık avladı. Biz de onları afiyetle yedik..

Evimiz 11 bodrum resimli kapı süsü aldık. Çok istedi, çok özendi çünkü...

Dfn ablaya aşık oldu, onu sevdi öptü kokladı. Onunda kolu çok güzelmiş. Onu kıskandı diğer erkek arkadaşlarından. Dibinden ayrılmadı. ..

Gece çocuklar uyuyunca manzaraya karşı oturduk. Yakomozların altında eski günleri andık biz de. Tam 19 yıldı dostluğumuz. Biz de bir zamanlar çocuktuk. Büyümüş şimdi çocuklarımızla tatildeydik. Muhabbet muhabbet içimiz ısındı.Yalanlardan yapmacıklıktan uzak arınmış bir şekilde dinlendik. Kimi zaman sustuk sadece gökyüzüne bakıp konuşmadan anladık birbirimizi...Şarkılar hep eskileri anlatıyordu. Anılar hep mutlu günlerdi. ... Gelecekte böyle olsun.

Güzeldi Bodrum."Dönmeyelim, burada gün çok güzel İstanbulda hiç güzel değil gün" demişti oğlum dönerken.