17 Ağustos 2012 Cuma

PATİ ve MESAFELER


Bir anne için en zor anlardan biri de yavrusu ile arasına giren mesafelerdir. Gitmesinden önce yaşadığım "vazgeçemem" duygusu ile gözlerimin dolması , şuanda yerini "kavuşacağım" duygusuyla göz damlacıklarına bırakmaya hazırlanıyor.

Oğlum ; ilk kez bizden kilometrecelerde uzakta bizsiz uyuyor, yüzüyor, oynuyor. Eminim yanındakiler onu sevgi ile yoğuruyor, mutlu ediyor ama oğlum ne düşünüyor ki bilemiyorum.

Belki hüzünlenmemim nedeni beni annemle babam amcamlara, halamlara bırakıp gittiği zamanki duygularımı halen hafızamla , kalbimle hissetmemden kaynaklanıyor. Gündüz hiçbirşey yokken  gece yatağa girince başlıyordu gözyaşlarım. Yastık, yorgana sarılma kesmiyordu. Gökgürültüsünü çok sevmeme rağmen onu bahane edip ağlamamışmıydım. Özlediğim için değildi ya bir daha gelmezler birşey olursa korkusuydu yaşadığım.  O salonu , o geceyi o yatağı hiç unutmam.Halamlarda gece tuvalette ağlamıştım...

Kuzey Tan giderken koşarak güle oynaya hatta zıplaya hoplaya gitmesi beni mutlu etmesede en azından huzurla göndermiştik.

Diğer günler için küçük de olsa ona mutluluk verebilmek için hergün için bir hediye aldım.

Her sabah uyanınca verilmek üzere

1. Gün:  Bir oyun kitabı (kuzeni ile oynayıp oyalansın) (bu hediyeyi çok heveslenmeyeceğinden 1. gün verdirdim)

2. Gün: Frizbi. (deniz de kuzeni ile oynayacağı hediye denizde ki ilk gününde verilecekti)

3. Gün: Arabalar (erkek çocuğu herzaman yeni araba ister)

4. Gün: Sticker ve en sevdiği Kaplumbağa (sticker halen kakasını yapmadıysa yapsın diye, Kaplumbağada geçen Bodrum kumlarında kaybettiğimizin aynısı. Yüzerek geri gelecek demiştim...)

5. Gün: Aslan Ailesinin anne ve babası

5. gün aslında final, herşeyin nedeni....

 Yola çıkarken Kuzey Tan a verdiğim aslan bebek PATİ vardı. Bu pati ile arkadaş olmasını, onunla anne babası gelene kadar ilgilenmesini istedim. Vee bu PATİ nin anne babası geldiği günün gecesi hava kararınca biz de geleceğiz dedim. Sevindi. Şuanda bizi değil PATİ nin anne babasını soruyor.

"Pati nin anne babası gelmeyecek mi anne" dediğinde içim eridi. "Hayır" dediğimde "ozaman konuşmuyorum " dedi ve telefonu bıraktı. İçim Acıdı.





Seni özledim oğlum....

2 yorum: