27 Kasım 2012 Salı

SEN GİTTİĞİNDE

Anne baba olalı daha 4 yılı yeni geçti. Fakat yine de bazı şeylerin hasreti oluyor.Oğlumuz Adana ya gideli daha bir gün  olmadan "ne yapsak "heyecanına düştük. Sanki anne babası şehir dışına gitmiş yeni yetmeler gibiydik. Hayaller çoktu ama biraz yorgunluk biraz yaşlılık biraz mahsunluk biraz acemilik hepsini yapamadık.

1. Uyumak: Galiba ilk ebevynlerin söylediği bu oluyor. UYURUM. Alışkanlıktan mıdır bilmem ilk gece 1-2 kez kalkıp odasının önünden gecip ya su içmeye ya lavobaya gittim. Yine de daha geç uyandım. 2. Gün inanılmaz şekilde uyuyakaldım sabah.

2. Gezmek. Evet bu noktada seçenek çok ama şaşkınlık ve mahsunlukta oluyor. "ay oraya gitmeyelim oğlumla gideriz" cümlesi ile karışık ortaya koşturmalı yürümeli kalabalık içinde dolaşmalı kimi zaman kıpırdamadan doğada dakikalarca oturmalı bir gün planladık. Arabayı bırakıp, toplu taşımanın içine daldık.Tüm toplu ulaşımı kullandık. km ce yürüdük.  Yağmurlu bir havada 1 şemsiyenin altında elimizde patlamış mısır ile yürüdük. Yunusları izledik...

3. Müze: Çocukla müze gezmek işkence olduğundan çocukyokken ilginç gitmediğimiz bir müzeye gittik.

4. Sağlıksız Yiyecekler. Evet evi aburcubur ile doldurup (hem de gizlemeden) sınırsız yedik içtik.Kahvaltıda bile yedik. Sağlıklı yiycek pişirmedik bile. :)))

5. TV ye yapışmak: İzlenmemeiş dizileri arka arkaya 10bölüm izledik. Battaniyenin altından hiç kalkmadan hatta sonra orada uyuyarak.

6.Arkadaşlarla kuzenlerle eğlence: Ya ben arkadaşlara gece geç oturmaya gittim ya da kuzenler geldi şarap peynir tabağı gürültü eğlence yaptık.

7. Uzun uzun kahvaltı yapmak. Gazeteni bile sofrada okumak

8. :))))))))) Bize özel

Bu yazdıklarım dışarıdan görülen. Devamı okuyunuz....




 




 
 
 




 
GERÇEK:
Oğlum gideli daha 1 saat olmadan (aslında gitmeden) özlemeye başlamıştım. İçim içimi yiyor gelişine kadar nasıl kendimi avuturdum bilmiyorum.

Devamlı telefonla armak istemesemde günde 3 kere arayıp konuşuyorduk. İlk gün sabah "seni çok çok özledim. Rüyamda gördüm" diyince 1 saat kendime gelemeden gözlerim dolu dolu oturdum:((
Akşam babayla aradığımızda "telefonla konuşamayacak kadar meşgulum telefonla konuşamam" diye söylediğini duyunca içim içime girdi, göğsüm acıdı ama güldük geçtik.

Ofisimdeki 1 resim sayısı 8 e çıkmıştı.

Şuan onu bekliyorum "akşam senin yatağında, kolunu severek uyuyacağım" demesi beni benden aldı. Hasretle bekliyorum. Dayanamıyorum.

Dünyanın en güzel yerlerini gez toz ; en güzel yemeklerini ye iç ama onsuz olmuyor.

OĞLUM SENİ ÖZLEDİM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder