29 Kasım 2012 Perşembe

OĞLUM BUGÜN


Bugun "anne ben sınıf başkanı oldum biliyor musun?" diye karşıladın kapıda. "Adana ya gittim diye"  Olamaz yanlış sonuç çıkardın, uslu durduğun için olacaktı:((

Ayakkabılarını kendin giydiğini bize show yaparak gösterdin. Baban "evlendirelim ozaman seni" dediğinde "kral ve prensesler evlenir ben abiyim evlenemem" dedin. Bu seferde baban yanlış sonuç çıkardı bir ayakkabı bağlama olayından.

Okulda asla yapmadığın kakayı bugun ilk kez yaptığını söyledin.Çok sevindik. Umarım bunu da ben yanlış anlamamışımdır.

Sana kitap okurken çok eğleniyorsun. Sen kahkaha attıkça, ben çoşuyorum. Sen daha çok gülüyorsun. Ben okumadan çok seslendirme hatta kitap müziği yapmaya başlıyorum sen daha çok kahkaha atıyorsun ve "Sen gördüğüm en güzel kitap okuyansın" diyorsun. Ne oscar ne altın portakal senin bu cümlen yeter.


1 yorum: