23 Nisan 2013 Salı

SENCE HAYAT NE DEMEK ?


Kreşte sormuşlar  "SENCE HAYAT NE DEMEK  ? " nasıl ve neden bilmiyorum ama konu kuzulara gelmiş. Hayat kuzu sevmekse, ben de hiç sevmedim oğlum. Kaçtım korktum kokuyor dedim ama ne yapalım Senin için kuzuları severiz.



Bu haftasonu Hayat ne demek bulmak için gittik ve yüzündeki o mutluluğu görmek te bizim için Hayatın anlamıydı. Seni çok seviyorum

 

 

 







Her şey çok güzeldi. Korkmadın, Kokuyor diye ağlanmadın, gittin sevdin elini uzattın elini emmelerine izin verdin. Kuzunun üzerinde K yazıyor diye adını "KUZUCUK" koydun.  Biz KUZİCİK derken.

Çıkışta biz ayakkabılarımızı temizlemek için debelenirken sen mest hayatın anlamını bulmuş gibi dolaşıyordun. Kuzu böyle emdi elimi diye yanağımı emdin:))

Senin hayatının anlamını bulmada küçükte olsa bir ışık olmak yolunu açmak için yanındayız.



KREŞTE SORULAN DİĞER SORULAR ve YANITLARI



  • SENCE HAYAT NE DEMEK  ?                                                     


KUZEY TAN - Kuzuları sevmek, çünkü bazıları küçük, bazıları büyük, ben hiç sevmedim ama sevmek istiyorum.

 

SONUÇ: Gittik gördük :))


  
 

  • EVİMİZDE İŞLERİN BAŞINDA BEN OLSAYDIM…  




 KUZEY TAN -  ÇİÇEK EKERDİM. ÇİÇEĞİMİ EKTİĞİM TOPRAĞI SULARDIM. HER YERE KOYARDIM SONRA ÇİÇEKLERİMİ BÜYÜTÜP ONLARI KOKLARDIM. RENKLİ ÇİÇEKLERİM OLURDU.

 

SONUÇ: Babaannesi ile ektiler, Okulda ektiler, balkona da deterjan kutuları ile aktivite yapıp ekeceğiz. Toprak alamadık.

 

Resim okuldaki çiçeğin Toprak ta can bulması.

 


 

  • KUMBARANDA BİRİKTİRDİĞİN PARANLA KİME, NE HEDİYE ALMAK İSTERSİN





KUZEY TAN - KENDİME. DUVARDA BASKET OYUNCAĞI.

SONUÇ: Biriktirmişti zaten, o küçük kumbaraya o kadar nasıl biriktirdiyse. Aldığımız oyuncakta duvara monte olan basket potalı Hot Wheels. Sonradan kumbarayı bıraktı artık cüzdanda biriktiriyor. Para biriktir al deyince yapıyor.
 
  
  • ŞÖFÖR OLSAN NEREYE GİTMEK İSTERDİN ? KİMİNLE ?
KUZEY TAN - Ama arabam uçarmış, insanlarda korkardı, annemle birlikte.
SONUÇ: Her yere uçarım seninle oğlum.
 
 
  • TOPU ÇAMURUN İÇİNDEN NASIL ALIRSIN, NEDEN?
KUZEY TAN - KIYAFETLERİMİ ÇIKARARAK ÇÜNKÜ TOPU ALMAK İÇİN. SONRADA YIKANIRIM.
SONUÇ: Bu kadar titiz bir oğlum olduğunu bilmiyordum:))
 
  • RESİM YAPARKEN ARKADAŞIN RESMİNİ KARALARSA NE YAPARSIN? NEDEN?
 
KUZEY TAN     - SİLGİYLE SİLERİM. ÇÜNKÜ O BOYALAR GİTSİN DİYE. SONRA SİLİNCE BİRAZCIK BOYA KALIR ONU DA SUYLA TEMİZLERİZ.
 
SONUÇ: Aferin oğlum, her şeyin bir çözümü var kavgaya kızmaya ne gerek . Bu yanıtın için seninle gurur duydum.
  • BİR İYİLİK PERİSİ GELSE ONDAN NE İSTERSİN?    
KUZEY TAN - Gerçek bir Şimşek McQueen. Kumandası olan bir araba, Eylülle telefonla konuşmayı isterim.
 
SONUÇ: Babası aldı. Eylül annesinden tel no istedik ve  telefonda konuşturduk.
 
  • BAHÇEDE OYNARKEN ÇİÇEKLERİ KOPARTAN BİR ÇOCUK GÖRDÜN, NE YAPARSIN? NEDEN?
KUZEY TAN - Elif Öğretmenime gösteririm. Koparabilirsin derim. Annemiz çiçekleri koklasın diye. Annemiz de çok sevinecek. Baba çiçek almıştı ya onu söylemek istedim.
 
SONUÇ: Biz çiçekleri seviyoruz. Öğretmeni  içinde çiçek götürüyoruz arada.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder