10 Nisan 2014 Perşembe

UUTUP (YOUTUBE) a ne oldu?

Geçen haftalardan bir anı:))))

KT:Anneeeeeee
KT:Anneeeeee
KT:embiribörds açılmıyor.

evet okuldan gelip akşam hangi ara fark edecek diye merak ediyordum. Twitter kuşumuzun yokluğunu farketmemesi normal ama Youtube muzu fark edecekti.

AN: Kapatıldı oğlu.
KT: Lütfen açar mısın? embiribörds izleyeceğim.
AN: Ben kapatmadım oğlum.
KT: babam açsın ara söyle.

Çocuk evde kuralları biz koyuyoruz diye düşünüyor bunu kapatsa kapatsa anne baba kapatmıştır diye düşünüyor.
Gerçeği direk söylesem mi?

AN: ben de kapatılmasına üzüldüm ama kapatan Taiip oğlum.
KT:???? Neden?
AN: Oradaki kimi filmlerin izlenilip öğrenilmesini istemediğinden..
KT: sadece filmi kapatsın embribörts açsın.

evet çocuk haklı. Mavi kuşa kızdı şimdi çocuğun embiribörtsünden ne istiyor.

AN: Haklısın ama onu beceremediğinden bir de kızgın olduğundan böyle yapmış. Yaptığı yanlış bir davranış biliyorum ama biraz kapalı kalacak.
KT: Okul var gününe biter mi utup'un cezası
AN: Öğrenince sana haber veririm.

halen sinirli sinirli açılıp açılmadığını kontrol ediyor.
 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder