14 Temmuz 2014 Pazartesi

HEY BİR ÇOCUK BÜYÜYOR!!!

İlk zamanların  heyecanı ile yazdığımız blogda büyüyen bir Kuzey Tan ile ara vermişim yazmalara. Bu arada Kuzey Tan büyüyor büyüyor.

Yıllar sonra Kuzey gelip "Anne ben 5-6 yaşında nasıldım? ne yapardım?" dediğin de "Hıımmm oğlum, hatırlamıyorum" veya "5 yaşındayken, yok 6 mıydı o,  yok yok 7 di galiba,.." diye gevelemektense en iyisi yazayım. Aslında bu blogu kopya çekmek için kullanacağım. "Süper hafızalı babaanneyim ben" diyebileceğim.

Nisan, Mayıs ayı ne yapmıştı Kuzey Tan??? (Telefondaki fotolara bakayım bari, hatırlamıyorum vallahi:)) (bunak anne diyebilirsiniz)

Satranç oynuyoruz: Oynuyoruz Atacan Eğitim Kurumlarındaki Dostluk turnavasına katılıyoruz. Madalyamız var.:))) Turnuvayı sorarsanız KT 'ya "1 kez yendim, 1 kez berabere, 1 kez karşı oyuncu 3 defa kuraldışı oynadığından kazandım . Herkese altın madalya verildi " diye olayı size özetler ve odasındaki madalyayı size gösterir.


Yılsonu Sunum: Yıl sonu portföylo sunum yapacak dediler toplandık gittik. İlk İngilizce kısımda heyecanlandı. "Bir de şarkı söyle" deyince omuzları çöktü vallahi. 2. kısımda çok eğlendi. Nedeni Ayşe öğretmeni olabilir tabii. (Ayrıca anlatmak gerekir bu Öğretmen Aşkını. Kıskandım yazmıyorum bu aşkı. "Bilmezsin sen anne. Ara Ayşe öğretmenim anlatsın sana da. o her şeyi bilir" demeyecekti) . Sunum sonrası eve gelince. Kendini mezun hissetti. Bir özgüven bir özgüven. Başladı "ben artık diğer büyük binaya gideceğim" diye. Zor ikna ettik. Ayşe öğretmeni hatırına gitti.



Babaanne : Bağımlılık yaptı:)) Babaanne bir laf demeyin ağzınızın payını alırsınız. Öpüyor öpüyor doyamıyor. Hediyeler alıyor babaannesine (hepsi renkli süslü)


Yatakta Kahvaltı: Sabahları, özellikle özel günlerde yatağa kahvaltı getiriyor. Sürpriz kahvaltı hazırlıyor ve tepsiyle yatağa kadar taşıyor. 3 kişi yatakta kahvaltı yapıyoruz. (biraz yer sofrası yatakta tarzı oluyor ama idare edelim) Şuana kadar hep bol sütlü kahvaltılık gevrek yedik menüde. Ocak açmasına izin verince başka şeyler de yapacakmış:))) Resim 23 Nisan kutlamamıza ait.


Park sezonu ve morluk sezonu açıldı: Yaz sezonu ile mor bacaklara merhaba:)) Nedeni benim boyumun yetmediği yerlerden aşağı atlaması olabilir mi? Morluklara bakıp neye benziyor yorumu yapıyoruz. Bakınız KALP.



Evde özel alanlar: Evde kendine özel alanlar belirliyor. Salonda sandalyeler ile kütüphane yapıyor , bantlar ile sınırlar çiziyor . Anne baba geçmesi YASAK.  Biz soldayız:))


Yıl sonu gösterisi: Yıl sonu gösterisi yaptı oğlum. çok eğlenceli, güzel, fazla yormayan bir gösteri oldu. Halamız, amcamız da bizimleydi.



Mezun olduk: Ne gözlerim mi dolmuş; hüzünlenmişim mi? Kim demiş? Valla doğru demiş. Anneler mutlaka böyle törenlere mendil ile gidin:)))

Hey mezun bir oğlum var artık. Ertesi hafta 2 hafta daha anaokuluna gideceğini öğrenince bize çok kızdı ama:)) Yine Ayşe öğretmeninin aşkına gitti.
 
 
 
 
 
 
 
Bu kadar yeter.Yarın geri kalanını yazayım:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder