6 Eylül 2014 Cumartesi

OKULA 5 KALA


Doğdu derken, gaz derken, yürüdü derken, konuştu derken, zıpladı koştu , şu aktivite, yok bu aktivite  beyin gelişi mi derken, Hangi yuva derken geldik başka bir döneme ŞİMDİ OKULLU OLDUK. Kuzey dediği gibi ABİ OKULLU OLDUK.

Okula 5 Kala Bizim evdeki durum biraz farklı. Annenin umduğu ile bulduğu biraz farklı.

Annenin Umduğu : Oğlum Koşarak seve seve oynaya hoplaya "ben büyüdüm" diye okula koşacak.

Annenin Bulduğu: "Oğlum büyüdü okula başlıyor" dedikçe kucağıma çıkıp bebek oluyor. "Agu aguu bababa" diyor. Duygusal duygusal bakıyor. Yok bu çocuk kaç yıldır yuva ve anaokulu gitmedi mi?  Biz mi bu okul işini abarttık bilemiyorum fakat ilkokullun farklı olduğunu bilmeli. Orada anaokulun rahatlığını ararsa ilkokul hayatı hayal kırıklığı ile başlayabilir. Okulun ilk günü ağlarsa anne diye düşünüyorum artık.



Annenin Umduğu : Ödevlerini seve oynaya yapacak. Ödev yaparken çok eğleneceğiz.

Annenin Bulduğu: Evet ödev konusunda çok eğlenecek ama bu eğlencede baba ile biz kukla olacağız. Bugün okul dönüşü nasıl yapacağız derken.
Kuzey "ödevleri ben değil de, ödev makinası yapsam da o yapsa sonra aldığı bilgileri bana ışınlasa " dedi .
Bu cümleden güzel bir sonuç çıkarayım: Ödev in önemini anlamış aferin. Teknolojik bir çocuk. Mucit mucit:)))))

Annelerin birinci görevi hayalleri karıştırmak yaaaa: "oğlum o makinayı yapabilirsin tabii ama önce makine yapma ödevini bilgisayar ödevini yapıp öğrenmelisin ki "

Kuzey Tan anladı karşısında "ödev" "ders" konusunda takıntılı bir anne var :))))


Annenin Umduğu :


 

Annenin Bulduğu:



 
Haydi hepimize kolay gelsin:)))

 

2 yorum:


  1. Okul hayatında başarılar Paşam. Halası kurban olsun sana.

    YanıtlaSil
  2. Basarilar dilerim yarin bizde okullu oluyoruz

    YanıtlaSil