16 Mart 2015 Pazartesi

OĞLUM BENİM İÇİN KİTAP YAZACAKMIŞ

Kitabın adı: "Annemin Şehirleri"
Yazar: Kuzey Tan Arman

Yatağına yattı ve ben kitabımı alıp yanına uzandım. Sessizce kitabımı okurken
"Anne ben ileride kitap yazanı olacağım ve kitabımın adı "Annemin Şehirleri" olacak" dedi.

Bu cümleyi duyunca yaşadığım mutluluğu düşünün. Sustum hiç bir şey soramadım ve o devam etti.

"Annemin şehirlerinde herkes barışçıl yaşardı. Hiç kavga edilmezdi. herkes mutlu yaşardı. Herkes "lütfen alır mısınız?" diye konuşur dururdu. Hiç "ödünçalır mısınız?" denilmezdi çünkü içinde "çalmak" vardı. Çalmak kötü olduğundan annemin şehirlerinde olamazdı. Annemin şehirlerinde kötü kimse yaşamazdı.
Annem lütfen yemek verin derdi ve dönüştürücü yemek dağıtırdı gökyüzünden. (burası alıntı olmuş ama olsun). Annemin şehirlerinde, annem  herkese bir şeyler verirdi."

Kısa ama şimdilik. Belki sadece bir giriş . Oğlum Bana kitap yazacak:))

Not: Bu özel bir kitapmış sadece 1 tane basılacakmış. O da bana. Yazarımızın gözü tok.

 
Okuldan fotoğraf istediler. Ünlü yazar bunu yollamak istiyor. Kitabına koysun bu fotou:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder