27 Şubat 2015 Cuma

TAKVİM YAPRAKLARI DÖKÜLÜRKEN


"Eski bir takvim yaprağı değil. Bir çocuğun zamanı durdurma çabası sadece"

Yıllar önce halamda okunacak kitap araştırırken,  Kuran içinde birkaç takvim yaprağı buldum. Baktığımda bir tarihi çok iyi hatırladım. "14 şubat 1984" . Bu yaprakların ne anlama geldiğini o gün anladım.  Babamın öldüğü günün takvim yaprağını ablası saklamıştı. Öbür yapraklarında hep gidenlerden geri kalan bir hatıra olduğu belliydi.

26 Şubat 1998 kadar çok takvim yaprağı saklamam gerekti aslında ama benden önce o yapraklar hep kaybolurdu o duvardaki takvimden. Annem de belki alırdı ve saklardı. Onun için daha değerlilerdi belki de.

Ben de bunu sakladım.

Saklayınca ne oldu? Zamanı durdurdum mu? Son yaprak mıydı bu? Bilmiyorum. Neden saklanır ki?Bir gün unuturum bu tarihi diye mi düşünüyoruz? Sadece bir hatıra mı?

Hiç unutulur mu sizce?

Bu takvimler yok artık duvarlarımızda . Ne olacak artık gidenlerin ardından? Telefon takvimine  bir hatırlatma mı olacağız ileride.

Belki de  o bile olmayacağız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder