23 Nisan 2009 Perşembe

Kuzey Tan Sözlük 1:


Süt:Tek kelimeyle "herşey". Böyle güzel birşey olabilir mi? Elimi ağzıma götürüp mızıklanınca istediğimi anlarlar galiba. "Hey SÜTTTTT verin bana." Süttün kimde olduğunu biliyorum. İlk zamanlarda araştırdım sadece bir kişide var. Bende onun üzerine oynuyorum tüm hünerimi.
Anne:Acayip bir duygu besliyorum. Çok huzurluyum kollarında. Hep beni güldürüyor ama en önemlisi bana verdiği SÜTTT. İnanılmaz diğer kişilerde yok sadece anne de var. Bende süt için biraz sevimlilik yapıyorum hemen sütü veriyor. Sabahları bir yere gidiyor sonra koşarak geliyor tekrar gidiyor sonra tekrar geliyor. Geldiğinde hep süt veriyor.Birde şu gözüne dayadığı siyah "click" diyen şey ile devamlı etrafımda. Dur güleyim de sevinsin belki sonunda süt verir bana.
Baba:Evimizde bulunan diğer kişi. İlk günler anlamadım kim neden benim süt kaynağımın yakınında. Sonradan tanıştık. Oda çok komik. Sesi süper?!?!? Benimle ciddi planları var. Daha hiç birini anlamadım ama işin sonunda ödemeyi süt ile yaparsa ona uyarım. "Adamım sütümden uzak dur. Yaklaştığını görmeyeyim."
Babanne:Anne yokken yerine benimle oyanayan, beni eğlendiren kişi. Oda süt veriyor ama farklı şekilde. Elimle tutabildiğim birşey bu ve içinde sütü görebiliyorum. Birde bıcı bıcı saatlerimde çok eğleniyorum onunla.
Asansör: Anne bir dolaba biniyor sonra gözden kayboluyor. Sonra bir dolaptan çıkıyor. Ne işe yarıyor ki bu. Yoksa Süt yapma makinasımı.
Sokak: İnanmıyorum çok eğlenceli çok renkli çok gürültülü bir yer. Şu gözümün işine giren ışığı neden kısmıyorlar. Yumayım gözümü. Hemen uyursam gözüme gelmez o ışık. Beni Süt saatim gelince uyandırın.
Bebek Bezi: Güzel yumuşacık güzel kokulu. Artık hep güzel kokmuyor ama. Ne işe yaradığını anladım. Süttün işini bitirdiği yer. O güzel süt nasıl bu hale gelmiş anlamadım.
Doktor: Bu adamı seviyorum anneme 2 yıl süt vereceksin dedi. Adamım seni tuttum.

2 yorum:

  1. Kuzey Tan, merhaba. Ben Umut Ege. Ben de 21 Ekim 2008'de doğdum. Benim de bu ayıcıktan var ve giymeyi çok seviyorum. Bizim sayfamızda kolajıma bakabilirsin.
    Kendine iyi bak, annelerimizi çok üzmeyelim olur mu.
    Pazartesi ben de ek gıda listemi alacağım, haberleşiriz.

    YanıtlaSil
  2. kuzey bu süt ne harika bişey di mi bi de şimdi hergün şaklabanlık yapıp başka başka şeyler sokuyolar benim ağzıma.. napimm mecbur yutuyom ama hoşuma da gitmiyo değil.. sen de dene seveceksin..
    pazartesi 6. ay kontrolum ve aşlaım var benim ben hç korkmuyom doktorlardan steteskoplarını çekiştiriyom sedyede dönü onlara marietlerimi gözteriyom anem yazar glişelri akalım kaç kilo oldum??

    YanıtlaSil