3 Mayıs 2009 Pazar

Bilgisayar ve KUZEY TAN


Aaaa baba bu renkli ışıklı şeyi burda bırakmış. Dur yeni öğrendiğim yuvarlanma modunda suna ulaşayım. Sallan sallan dön. Sallan sallan dön. (Doktorum dönemiyorum diye dalga geçmişti birde. Bak nasıl dönüyorum)


Evet ulaştım. Baba daha gelmiyor. Sürün sürün popo havaya sonra yere oooo ulaştım az kaldı. İlerliyorummm


YAŞASIN.YAŞASIN ulaştımmm


Kurcala kurcala. Ay babamın sesi geliyor nasıl kaçacağım şimdi??????


Anneden Not: Kuzey Tan 1 hafta içinde çok ilerleme gösterdi. Dönüyor, az az ilerliyor. Tabiki doktorunun uyarısı işe yaradı. Yere halının üstüne yorgan ve pike serdim oyun alanı yaptım. Güvenle dönüyor.

4 yorum:

  1. Ohh hayırlı olsun annesi koş bakalım artık peşinden:)
    bu arada bizimki laptopun tuşlarını kopardı söyleyeyim yani dikkatli olun,hem yutabilir hem de o tuşlar bir daha takılmıyor:(

    YanıtlaSil
  2. ay ay geleceğimiz belli kırılıp dökülen bir laptop, kumanda, telefon

    YanıtlaSil
  3. şimdi işin zor kuzeytan ile tut tutabilirsen...birde iyice ayaklansın vay haline ..ama genede o hallaeri bile çok güzel allah sağlık versinde...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil