28 Nisan 2010 Çarşamba

Geçen Günler ve 1,5 yaşındaki Kuzey Tan

Kuzey Tan 1,5 yaş oldu biz zaman bulup yazamadık yaptıklarımızı. İlerde okuduğunda ben ne yapıyormuşum diyebileceklerini düşünüyorum hep.Kuzey Tan okusun diye.

Geçen haftadan bu güne.

• Antibiyotği içiremedik. Bizde kestik. İlk antibiyotiğimiz kaldı:(
  • Dudaktan öpmeği öğrenmiş. Kendini affettirmek için dudağımdan öpüyor.
  • Yatağına bayılıyor. Gidip yatıyor. uyumasada
  • Akşam yemeklerinde çok az yiyiyor ama sabahları yumurta için ağlıyor. 2-3 bardakta süt içiyor.Peynir domates bayılıyor. Tatlı yemiyor kahvaltıda. Ballı süt verdim geri verdi bana.

23. Nisan
  • Sabah karşımızdaki okulun gösterisinin açılışını seyrettik.Devamı seyredemedik
  • Amerikadan Fulya ve Barış gelmiş. eski güleri anmak için R. hisara gittik. Menemenimiz yedik. Kuzey Tan bey kedi peşinde koştu.
  • Sonra okulumuza gittik. Kampüsü özlemişiz. Oğluşumda kendine arkadaşlar buldu. Çok bereber oynamasada arkadaşların topunu bisikletini kullandık. Biraz daha buyurlerse oynarlar heralde.
  • Sonradan F&B leri kısa süreli ziyaretlerinde başka ziyaretler için özgür bıraktık. Özleyeceğiz onları. Seneye bizi bekliyorlar. Bakalım:))
  • Eve geldik arabada uyuyan kuzey tan tekrar uyumaya yattı. Uyan-ınca bir kase çorba içti ve yeni açılan alışveriş merkezini görmeye giitik. KOZZY sanki Kuzey in yeri:))
  • Akşam üstü T......doğum günü hazırlığı için bizi bekliyorlardı. eve geldik aldık pastacılık malzemelerimizi yeni komşumuz T........... gittik.
  • yemeğimizi yedik ve Çok eğlendik. ................ve Kuzey Tan da çok iyi anlaştı.
  • Kuzey Tan 8 de ............ 9 da uyudu. Oyun oynayamadılar çok fazla. (cee oynarken bizim korkak .............. Cee dedi diye korktu.)
  • ............ ve ......... tren şeklinde pasta yaptı. Çok güzel oldu.Şeker hamuru anne babalar için yeni oyuncak.
  • Gece saat 2 ye kadar dedikodu yaptık. Çok meraktaydm Kuzey Tan taşırken uyanacakmı sonradan uyuyacakmı diye. Evet hemen uyandı, eve gelincede hemen uyudu. Korktuğum gibi olmadı.
24. Nisan
  • sabah uyandık. Biraz keyif yaptık. Sonradan sabah 7 kalkan beyfendi uyudu. Ay bende uyuya kaldım. Babacık acıkmış kalktık Kuzey uyurken kahvaltı yaptık. 2.5 saat uyudu küçük adam.
  • Uyanan Kuzey Tan bey doğum gnüne hazırlanmalıydı.
  • Diş fırçalamaya bayılıyoruz. Banyoya her girenle diş fırçalıyor.
  • Duş açıksa çok korkuyor. Banyoya girmiyor. Küvet dolu olacak yıkanması için.
  • Hazırlandık hazırladık ve çıktık.
İYİKİ DOĞDUN ................
  • Misafirler gelmemiş bizim adamlar dün yarım kalan oyunlarına devam etti. Bizimki "Topaaa" diyerek T   "Kuzii" diyerek oyun oynadılar.
  • Çok güzel di doğum günüydü. Oyunlar pastalar ve dolmalar. tüm gün toplam oğlum 5 dolma yedi. Galiba dolma hastası.
  • Akşam misafirler gidince T....... ve Kuzey Tan inanılmaz bir saklanbaç oynadılar. Çok eğlenceliydi seyretmesi.
  • Bisiklet böyle paylaşılır. Daha önce bu bisiklet için kavgalar etmişlerdi. Şimdi beraber biniyorlar.
25 Nisan
  • Park park dolaştı. Caddebostanda sahilde kaydıraktan kafa üstü iniyordu. Kendini 5 yaşında sanıyor.
  • Bisikletlere özenerek bakıyor ama 2 tekerliklilere
  • Sahilde hayatı boyunca görmediği kadar köpek gördü. "ham ham ham " diye dolandı. Gün sonunda yorgunluktan kucağımıza tırmandı.İnmek istemedi. Akşamda emmeden kucağımda oturuken uyuya kaldı.

Bu akşam.

• Beyler yoktu bizde KOZZYye gittik babnnemiz ile. ......................geldi. KOZZY bir daha bizim adamları almayabilir içeri.
  • Bir top almak zorunda kaldık. Gezemedik bile.
  • Oyun alanında Jetonla arabaya bindi bizimkiler. SOnuç Bizim Kuzey Tan şoför ruhlu. Direksiyona geçiyor. ...............tam bir patron. arka koltuğa bir oturuşu var. Cumhurbaşkanı sanki.

1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

2. Bizde kızıma şurup içirirken sen içmezsen anneannen içer diyoruz hemen içiyor :)Dişlerini fırçaladığı fotoya bayıldım :)

3. kendini affettirmek için öpüyorlar ya böyle, çok sevimli oluyorlar. daha şimdiden nasıl da biliyorlar nasıl gönül alacaklarını!! :)

bu arada demek 23 nisan'da bizim buralardaydınız. Akşamüstü bir ara biz de kampüste mor salkımların altındaydık ama ben çok hastaydım, kafamı kaldıramıyordum. Kaldırıp baksaydım belki karşılaşırdık :) Ne güzel olurdu!

4. rüyanda seni gördüm:)) yazimm dedim.

5. aferin kuzeye.
    Demek diş fırçalamayı öğrendi.Yumurta da seviyor.e tamam büyümüş artık oğluş.

6. Abide;
    Supermiş. Bizimkine ne oyunlar yaptık artık yemiyor. İlaçtan sonra gırtlağını bir ilginç temizlemeye çalışıyor. Bende "babannen yaptı oğlum ben masumum" diyorum. Babanne gülüyor.

7. Senem;
    Öpmesine bayılıyorum. Birilerini öpüşürken göünce oda beni öpüyor. HAstasıyım oğluşumun:))
    Biz öğlen ordaydık. 13:00 de ayrıldık.Havalar güzeloluyor, olmadı ayarlar buluşuruz bir ara.Hiç olmadı 20 Haziran saatli bina önünde belli bir saatte buluşalım:))))
    Çok romantiğim

8. Sarıçizmeli;
    Hayırolsun; Gündüz niyetine anlat:))) Bak merak ettim. Benimi gördün Kuzey Tan nımı?

9. Dilek;
    Yumurtaya hiç hayır demedi bugüne kadar. Suanda 3 diş fırçası var.Birini bırakıp birini alıyor.