29 Ocak 2012 Pazar

DİKKAT ERKEK VAR!!

 Aman aman ne umduk ne bulduk dostlar. Çocuk doğmadan, hatta ortada hiç yokken atar tutardım. "Cinsiyet ayrımcılığı yok" diye . Çocuk " Böyle" yetişmeliydi. Tamam, ben bu kararları alırken "ÇOÇUK" faktörünü unutmuşum. Çocukda bir birey ve kendisine toplumun akışında (ve bizim) yön vermiyecek mi??.

Alışverişe gidersin: Her yer Pembe cicili bicili kocaman alan, oraya girmeyip koyu renkli erkek çocuklarına ayrılan RAFCIK ın önüne geçeriz.
  
Cizgi Film açarsın: Tüm kızlar elbiseli çiçekli allı pembeli elbiseli

Kimi zaman çocuğunu duyup anladığını unutup "ay kızlar için bu" dersin...

İşte biz ne yaptıysak , ne yapamadıysak....

Bu pazar:

Gazeteden çıkan dergiyi sevinçle oğluşa uzattım ve oğluş aldı. Biraz mutlu mutsuz arası yüz ifadesi ile bakarken, diğer gazetenin ekinide uzattım . Oğluş bulmuştu. Anneye açıkladı durumu

Anne bu kızlar için.

Anne bu erkekler için.

Bendeniz biraz "Ben nerede hata yaptım , belkide yapmadım o da ayrı tartışma, derken

"Neden kızlar için oğlum?" dedim.

" Baaaakkk" diye Pembe rengi ve yazıyı gösterip" Kızlar için yazıyor , oku" dedi. 

Biraz bozularak "Kim öğretti bunu oğlum "dedim

vee

"Kendim öğrendim, kendim biliyorum" dedi.

Toplum akışın içine girmişti oğlum.O biliyordu.




1 yorum:

  1. HAHAHAHAHA,ACIL BIR KIZA HAZIRLIK YAPMA ZAMANI GELMIS KUZUCUM.

    YanıtlaSil