13 Mayıs 2012 Pazar

4. ANNELER GÜNÜ

Gözlerim kapalı .......................

"iyi ki doğdun anne" şarkısı söylüyordun. Baban arkadan sufle veriyordu "hayır o değil oğlum, anneler günü" ...

Hemen "anneler günün kutlu olsun anne" diyerek, ardından " iyiki doğdun anne" ezginle devam ettin. Öpücükler sarılmalar yuvarlanmalar ile güne merhaba dedik....

"Ee hediyem" diye sordum babaya.  Öpücükmüş hediye :(( Hemen olaya el koydun. Çok bilmişce, sağ el parmaklarının uçlarını bir araya getirip yukarı aşağı sallayarak "amaaa baba, öpücük hediye olmaz ki"  diye kafa tuttun. "ben hediye aldım anneme ÇORAP"dedin.

Vayy oğlum vayyy. Gerçekten bana hediyeni cuma günü vermiştin. Okulda unutunca hazırladığın hediye kartını, aklına geldiği gibi hemen oradaki çorapçıya girip "Paran var mı sana çorap alacağım" dedin ve girip seçtin çorabı. Biri senin beğendiğin, biri benim beğendiğim 2 çorabı aldın. Eve gelince öpücükler ve kutlaman ile verdin. Bu çorap gerçekten senin bana seçerek aldığın ilk hediye... Bu sabahta o çorabı seçip "giy anne güzel ol "dedin. Giydiğim zaman sevdin sarıldın. Babanı çağırıp "gözlerini kapa" diyerek sonradan açtığında "danadananmmm" diye çoraplarımı gösterdin.

Baban seni, öpücüğünde bir hediye olabileceği konusunda ikna etti "tamam, hediye almadıysan olabilir" dedin.




Yaşın 3,5 ve geçen gün sana annemin albümünü gösterdim . Baktın inceledin. Benim çocukluk resimlerime baktın ve kendine benzettin. Annem ile tanıştın. Adını Öğrendin, ilk başta unuttun "Peri mi?" dedin "Hayır onun adı Yıldız" ama o bir Peri , bizim koruyucu Perimiz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder