5 Mayıs 2012 Cumartesi

DARICA HAYVANAT BAHÇESİ

Babasına "sen beni hayvanat bahçesine hiç götürmedin!!" demişti geçen ay babası İzmir e giderken. Babasında içine oturmuş. Kaptı bizi geçen hafta, gittik DARICA ya.

Çocukla müze, bahçe, sergi gezmek benim için geriye dönünce "aa hiç birşey hatırlamıyorum" oluyor. Çünkü oğlum aslanları ben oğlumu izliyorum, oğlum zebra yı ben oğlumu izliyorum. Hem güvenlik hem hayranlık diyebiliriz. Hiç bir duruşunu bakışını kaçırmamak isteği...

4.5-5 saat dolaştık. 1 saatimiz park kısmında geçti. Korkusuz Kuzey Tan en yüksek yerlerden kaydı hopladı zıpladı.

Son zamanlarda abi takıntımız başladı. Gittiği yerlerde abi görünce onu taklitler , peşinden ayrılmamalar, hatta "abi bizim evimizi de gelin" diye davetler:)) Tam çıkmak üzereyken bir abinin peşine takıldı bu arada ağız birliği ile bir papağanı hayattından bezdirdiler.

Kaplanların adını öğrenince basbas bağırdı "ELİİFFF, ELİİİFFFF" vallahi kaplan Elifte geldi. Tabiki "POLATTT, POLATTT" diye bağırmalara erkek kaplan çok pas verdi diyemem. Bizimki de çok seslenemedi.

Fil yoktu. 2014 e gelecekmiş. Ama oğlu " eee hadi filler nerede" diye sordu durdu.

Penguenleri besleme saatinde 2 çocuk balık verdi içeri girip. Benimki çok kıskandı hem de nasıl. "BENDEEEE" dedi durdu.

Algıda seçicilik, hep anne hayvanları inceledim. Aşağıdaki resim ve o annenin bebeğini tutuşu beni çok etkiledi. Kuzey Tan da bebeğin meme emdiğini görünce gözleri pörtledi "MEMEEE" dedi. Bir de kangurunun yavrusu kesesinde gezmesi. Kuzey Tan da benim gibi" anne bak bebek" deyip duruyor.

Genel olarak bir kafes başında Kuzey Tan belirledi durma süremizi. Bu da 1 dk yı, bir kaç kafes dışında geçmedi. Tabiki kafes dışında bizim yaptığımız şebekliklerle 5 dk ya çıkardık. İlk başta gerçek bilgilerini okumaya çalışmıştım, Kuzey Tan da kaçtı:))

Şebeklik listesi:
  • Hayvanları seslendirme:)) (bir su samurunun yemek araması seslendirmem var kaçırmayın:))
  • Hayvanların taklitini yapmak. (inanılmaz maymun takliti yaparım, zürafa gibi geviş getiriririm,...)

RESİM 1: Bir anne.Anneler günü kutlu olsun. Hayvanat bahçesindeki annelerinde kutluyorlar mıdır?



RESİM 2: Sadece poz veriyor. Yoksa hiç böyle ilgili değildi bu zarif flamingolara


RESİM 3: Tamam çocuklar için alan yapılmışta. Bu tabelayı kaldırsaydınız. Bu hayvancık bizim yem veremez miyiz:))


RESİMLERR: Korkusuz Conan.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder