13 Ekim 2012 Cumartesi

KAYIP BALIK NEMO BULUNDU


Kuzey Tan resim yapmaktan çok hoşlanmıyor. Ben de yapması için caba harcamasamda , için için "neden?" diyorum.

Geçen gün daha okulun kapısında "öğretmenimi üzdüm" diye dudağı buruk eve döndük. TV annesi gibi takındım cicimsi sesimi "bir resim çizmek ister misin öğretmenine. sevebileceği bir resim. Belki barışırsınız" dedim. Viking çocuğu gibi kafasında yanan ampül gözlerini ışıldattı ve "EVETTT" dedi.

Yuppi resim zamanı.

Her erkek gibimalzemeler gelirse yapabilirdi.  Benden boyasını, kalemini, masasını, sandelyesini (mavi mi kırmızı mı? )istedi. Artık hazırdı. Yooo NEMO su nerede ? Öğretmeni Nemosunu çok sevmişti. Onu yapacaktı.

Masaya NÜ Nemo yerleştirildi ve çizim başladı.

Gözden başladı. İnanamıyorum ciddi ciddi yapıyor. Sondra burnu kafası ve sonra her renk tek tek yapıldı. Yavaş yavaş boyandı. KISKANDIMMMMMM

Evet 1 saattir yapıyordu. Sonunda yoruldum dedi ve yattı koltuğa. Üst yüzgeci yapamamış ve üzgündü. Yardım ister misin ? diye sordum. Evet deyince üst yüzgeci çizdim ve gaza gelip kuyruğa kadar geldi ama olamaz kuyruk sığmayacak. Hemen kuyruğun son çizgisini koyarak ağlamayı engelledik. Resim bugune kadar yapdığı en iyi resimdi. Ressam gibi nemoyu inceleyip çiziyordu.

"Anne yan çevirde arkasını da çizeyim" dedi. HOOPP dedim ne oluyor 3. boyuta geçti. Konu unutturuldu. Bu diğer level.

"Oğlum ne eksik bak " Evet küçük yan yüzgeç yoktu. "Olmuyor anne çizyorum gözükmüyor dedi" Yavrum turuncu üstü tutuncu yapınca olmuyordu. Bu noktada da yardım ettim ve boyadı .

SUPERDİ resim.

Ertesi gün doğum günümdü ama "bana versene" desemde "o Elif öğretmenim" için diye vermedi. Umarım bir gün benim için de yapar.




2 yorum:

  1. inanılmaz güzel :)))
    nasıl da güzel benzetmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Yok artık!
    Çok şahane çizmiş!
    Aslında ben de çocukken böyleydim canım, bakma sen benim şimdi çöp adam bile çizemediğime. Sonradan unuttum ben :P
    Bence bu yeteneğinin üstüne gitmelisin. Bakıp bakıp "Vay beee!" diyorum. O derece :D

    YanıtlaSil