9 Ekim 2012 Salı

YAŞ 36, YOLUN YARISI BİTTİ GİTTİ

Ben büyüdüm.

Acısıyla, tatlısıyla, kahkahası, gözyaşıyla yolun yarısını tamamladım. Bu yıl kendimi çok büyümüş hissediyorum. O saçları iki pelik kurdeleli kız büyüdü. Galiba çok büyüdü.

Hep düşünürdüm

"Heralde 10 yaşına gelmektir büyümek."

10 yaşındaydım ama büyük değildim

"15 olmalı dedim" kendi kendime.

15 yaşına bastım ve daha kendimi çok küçük hissediyordum. Hayallerim çoktu, duygularım çoktu, kendimi bir masal kahramanı gibi hissediyordum. Bendim herşey . Yaşım ve ebatlarım büyüsede daha küçüktüm. Annesinin kuzusu. Saçlar at kuyruk.

"18 olmalı, o zaman oy bile kullanırım " dedim.

Gururla 18 oldum. Oyumu da kullandım . Hatta üniversite de 2. senemdi ama halen kendimi büyümemiş hissediyordum. Saçlarımı arada açıp salına salına yürüyordum. Sevgilim bile vardı:))

NE ZAMAN BÜYECEĞİM??

21, 22 oldum. Annesinin kuzusuydum ama kuzu yanlız kalmıştı. Belki büyürdü bu yüzden dedim büyümedim;  büyüyemedim. Ruhumun içindeki çocuk halen koşuyordu. Çocukluğundan beri kara önlüğümün veya lacivert jilemin sırtı ve başımdaki kurdeleler çamur olurdu koşarak heryere gitmemden. Yaş 22 di ama yine aynıydım.

Yaş 28 olmuştu artık evliydim. Büyüdüm derken düşündüm YOO bu da değildi büyümek. NEZAMAN büyüyeceğim ben:((

Yaşım 32 olalı daha 12 gün olmuştu oğlum kollarımdaydı. Ben artık büyüdüm :)) Hayır çocukla çocuk olmak için bekledim bunca yıldır. Onunla şımaracak, gürültü yapacak, yaramazlık yapıp beraber saklanacaktık. Şuanda büyümek hiç istemiyordum. Biraz daha zaman istiyordum....

Sonra 33, 34, 35 ve galiba büyümek 36 mış .

35 yaşında sonra geldi galiba aklım başıma. Akıl yaşta değil baştaymış. O zamana kadar koşuyordu orada burada....

Masal prensesi artık prenses olamayacak yaştaydı, Sokakta deli gibi koşmak artık yoruyordu u emekli prensesi, gürültüden benim de başım ağrıyor, kuaförde zaman geçirme saatlerim uzadı, çocuklar "teyze" diyor, yakında otobüste yer de verirler,....

Ağalar, bacılar, bebeler, dostlar  ve okuyucular ben galiba büyüdüm. İçimdeki çocukta büyüdü. Artık saçları topuz, ayağında topuklu ayakkabı, büyüdü bu küçük kız.  36 Yaşında

Not: Oğlu ile böyle fotoğraflar çektirecek kadar büyümedim küçüğüm ama:)))

 
 
BU ŞARKIDA BENDEN SİZE HEDİYE
 
 

9 yorum:

  1. canimsiniz:) nice guzel yillara, bence en fazla 19

    YanıtlaSil
  2. Nice güzel yaşlara :))
    18 yaşını kutluyorduk dimi ;)

    YanıtlaSil
  3. Bugün benimde doğum günüm :) ikimizin de doğum günü kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  4. doğumgünün çok kutlu olsun, çook mutlu ol...

    YanıtlaSil
  5. Nice guzel yillar :)))

    YanıtlaSil
  6. Sen hiç büyüme :) Öperim pek çok. Nice güzel yaşlara...

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim. Bu güzel günde yanımda olduğunuz için, bana güzel dileklerde bulunduğunuz için, yüzüme bir tebessüm de siz eklediğiniz için :)))

    YanıtlaSil
  8. Ben bu yazıda hala büyümekte olan genç bir hatun görüyorum. Ne yaşla, ne yaşananla değil, gerçekten hissedilenle ölçülüyor yaş.
    36 yaş çok güzel bir yaş bence.
    Nice neşeli yaşlara!

    YanıtlaSil