21 Kasım 2012 Çarşamba

SINIF BAŞKANI OLABİLİR MİYİM?

"Sınıf başkanı olduğumu gördüm rüyamda. "

"Bugun evde sınıf başkanı ben olabilir miyim?"

Son günlerde sınıf başkanı olmak hakkında çok konuşuyordu. Merak ettim sordum. "sınıf başkanı olmak ne demek Kuzey Tan?"

Ah ah oğlum ne dertliymişte haberimiz yokmuş.

"Sınıflarında  hergün öğretmene yardımcı olmak için uslu duran bir öğrenci öğretmenine yardımcı olurmuş. Kuzey hiç olmamış. O çok yaramaz diye yapmıyorlarmış. O çok olmak istiyormuş. Rüyasında olmuş sınıf başkanı. Neden hep Deniz oluyormuş. Yine Deniz olmuş...."

Oy oyy rakı sofrası kursam bu kadar dertleşirdik.

Sonunda

"Elif öğretmene söyle beni sınıf başkasını yapsın anne " dedi ve içim eridi.

Gidip iç düzene karışmak olmaz, kendi isteklerini annesi aracılığı ile yaptırmaya alışması da olmaz...

"Kendin söylemelisin oğlum. Olmak istiyorsan uslu durmalı ve öğretmenine söylemelisin" dedim. Beni söylemem için ikna etme çabalarıda süperdi. "Bir Biskrem versem" demedi bir tek.

" Elif öğretmen bahçedeyse Elif öğretmen Kuzey Tan bugün sınıf başkanı de anne , lütfen" diye yalvardı.

Ben cesaretimi toplayıp (yüzsüzlüğümü) kreşimizin psikologu ile gizli gizli konuştum ama:)) Kuzey  Tan cesaretini toplayıp konuşamadı.  Bekliyoruz...

NOT: Büyümüş te başkanlık hırsıda mı oluştu oğlumun :((( Oy oy yandık biz.


EN KOMİK BAŞKAN BİZİM BAŞKAN

 

2 yorum:

  1. en büyük başkan bizim başkaaan! sen olacaksın merak etme; böyle tatlılığa kimse dayanımaz.

    YanıtlaSil